کد خبر: ۱۵۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶ - 2017July 15
کاندیدای هیات مدیره نظام پزشکی باید در تبلیغات پیرامون خود صحبت کنند و اگر کاندیدایی بر علیه شخص دیگری فضا سازی کرده و صحبت کند، با فرد متخلف برخورد شدیدی خواهیم کرد.

شفا آنلاین>سلامت>عضو هیات مرکزی نظارت بر هفتمین انتخابات نظام پزشکی از برخورد قانونی با متخلفان در تبلیغات انتخابات نظام پزشکی(Medical System) کشور خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،محمد رضا فراهانی با بیان اینکه هفتمین انتخابات نظام ‌پزشکی 30 تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌‌شود، گفت: انتخابات این دوره نظام پزشکی به صورت الکترونیکی و حضوری در تمام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌‌شود. 

وی به نظارت هیات مرکزی بر تمام تبلیغات کاندیدای هیات مدیره نظام پزشکی در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: هیات نظارت مرکزی انتخابات نظام پزشکی بر تمام تبلیغات کاندیدا‌ها در سراسر کشور نظارت دارد و اعضای هیات نظارت، فضای مجازی را مورد رصد و پایش قرار می‌ دهند. 

فراهانی با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه تخلف با کاندیدای متخلف برخورد می‌ شود، اظهار داشت: کاندیدای هیات مدیره نظام پزشکی باید در تبلیغات پیرامون خود صحبت کنند و اگر کاندیدایی بر علیه شخص دیگری فضا سازی کرده و صحبت کند، با فرد متخلف برخورد شدیدی خواهیم کرد. 

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی عنوان کرد: با توجه به رصد و پایش اعضای هیات نظارت انتخابات نظام پزشکی، تاکنون تخلفی از سوی کاندیدا‌ها گزارش و ثبت نشده است اما تا روز انتخابات به طور دقیق به رصد و پایش تبلیغات حتی در فضای مجازی ادامه خواهیم داد. 

وی به انتخابات حضوری نظام پزشکی اشاره کرد و گفت: انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی به دو صورت الکترونیکی و حضوری برگزار می‌ شود و به دلیل الکترونیکی بودن انتخابات در هر شهر یک صندوق رای حضوری برای افرادی که امکان شرکت به صورت الکترونیک را ندارند در نظر گرفته شده البته در کلان شهر‌ها با رایزنی هیات اجرایی انتخابات با هیات نظارت امکان افزایش تعداد صندوق‌های حضوری نیز وجود دارد.

برچسب ها: تبلیغات ، سازمان ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: