کد خبر: ۱۵۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۶ - 2017June 29
مصرف آب در تابستان برای جلوگیری از آفتاب سوختگی، درمان سردرد و انواع بیماری‌ها توصیه می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>مصرف آب در تابستان برای جلوگیری از آفتاب سوختگی، درمان سردرد و انواع بیماری‌ها توصیه می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین،همه ما می‌دانیم که نوشیدن آب برای بدن جز امور ضروری به حساب می‌آید و در ماندگاری هیدراته بدن نقش مهمی دارد به همین دلیل مصرف آن در تابستان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

جای تعجب نیست که باید مصرف آب آشامیدنی در تابستان را افزایش دهیم، زیرا نور خورشید در فصل تابستان می‌تواند اثرات مضری داشته باشد که نوشیدن آب آشامیدنی به خصوص در این بازه زمانی از خشک شدن و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.
جلوگیری از آفتاب سوختگی

در فصل تابستان بیشتر افراد به خصوص خانم‌ها برای جلوگیری از آفتاب سوختگی از کرم‌های ضد آفتاب استفاده می‌کنند، اما گاهی اوقات این روش پاسخگو نیست که پزشکان توصیه می‌کنند، آب آشامیدنی را به میزان فراوان مصرف کنید تا از این اتفاق پیشگیری شود.
درمان سردرد

گرما و آفتاب تابستان(the summer) ممکن است برای بسیاری از افراد ناراحتی‌هایی از قبیل سردرد ایجاد کند، به همین خاطر توصیه می‌شود که برای جلوگیری از خستگی و سردرد‌های تابستانه همیشه یک بطری آب به همراه خود داشته باشید و با هیدراته کردن هورمون‌های بدن خود از این کار جلوگیری کنید.

درخشندگی پوست

مصرف آب آشامیدنی در فصل تابستان بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد آکنه، قرمزی پوست و لکه است، بدون مصرف آب کافی، پوست کدر به نظر می‌رسد و چین و چروک و منافذ پوست برجسته  می‌شود که لطافت پوست کاهش پیدا می‌کند و آب، منافذ و شیار‌ها را پر می‌کند که شادابی و سلامت را به پوست برمی‌گرداند.
برچسب ها: اب ، سلامت ، تابستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: