کد خبر: ۱۵۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۶ - 2017June 25
رابطه دولت تدبیر و امید و سازمان تامین اجتماعی ، رابطه ای شفاف است و این سازمان طی چهار سال اخیر و در زمان فعالیت دولت یازدهم‌ در فعالیت های خود نظم و شفافیت بیشتری یافته است
شفا آنلاین>جتماعی>عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: رابطه دولت تدبیر و امید و سازمان تامین اجتماعی ، رابطه ای شفاف است و این سازمان طی چهار سال اخیر و در زمان فعالیت دولت یازدهم‌ در فعالیت های خود نظم و شفافیت بیشتری یافته است.

به گزارش شفا آنلاین، آرمان خالقی در آستانه هفته تامین اجتماعی (19 تا 25 تیرماه) ضمن تاکید بر شکل گیری نظم و انضباط حاکم در سازمان تامین اجتماعی فعلی، اظهار کرد: این سازمان طی دوره چهار سال اخیر نسبت به دوره گذشته، نمره قبولی گرفته است.

خالقی ادامه داد: در دوره مدیریت سیدتقی نوربخش، سازمان تامین اجتماعی(Social security) نظم و شفافیت بیشتری پیدا کرد و از حاشیه ها خارج شد و به ریل اصلی خود بازگشت.

وی تصریح کرد: تخلفات و بی انضباطی های حاکم در دوره قبلی سازمان تامین اجتماعی، باعث خدشه دار شدن اعتماد عمومی شده بود که خوشبختانه در این دوره ترمیم شد و به عنوان یک نهاد خدمتگزار اجتماعی جایگاه خود را بین مردم بازیافت.

خالقی با بیان اینکه دولت در سال گذشته، بخشی از بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کرد، اظهار کرد: تاخیر در پرداخت بدهی ها اثرات سویی دارد و باید به موقع انجام شود.

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه معتقدم دولت بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی را نباید از طریق سهام شرکت هایی که سودآور نیستند، پرداخت کند، گفت: سازمان تامین اجتماعی باید در تامین حقوق بازنشستگان و هزینه های بیمه شدگان تحت پوشش خود، توانایی مالی کافی داشته باشد تا بتواند بار این تعهدات را به خوبی پوشش دهد.

وی اظهار داشت: دولت باید به صورت جدی تری به این موضوع نگاه کند از این رو که سازمان تامین اجتماعی همواره بسیاری از مشکلات دولت را در حوزه رفاه اجتماعی حل کرده و بار دولت را کاهش داده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: