کد خبر: ۱۵۶۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۶ - 2017June 23
سردار غلامحسین غیب پرور در نشستی صمیمانه با مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور با تاکید بر گسترش خدمات اجتماعی بسیج به مردم، افزود: بسیج جامعه پزشکی بهترین فرصت ها را برای خدمت به مردم دارد.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خدمت رسانی بزرگ بسیج جامعه پزشکی در شب های قدر گفت: ویزیت رایگان 500 هزار نفر در شب های قدر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش شفا آنلاین،سردار غلامحسین غیب پرور در نشستی صمیمانه با مسئولان بسیج جامعه پزشکی کشور با تاکید بر گسترش خدمات اجتماعی بسیج به مردم، افزود: بسیج جامعه پزشکی بهترین فرصت ها را برای خدمت به مردم دارد.

وی با بیان این که برقراری عدالت در شئون مختلف از وظایف حاکمیت اسلامی است، گفت: یکی از فلسفه های خدمت رسانی بسیج بسط عدالت در جامعه است و همت بسیجیان نیز تلاش در همین راستاست.

سردار غیب پرور اظهار کرد: برخی اقشار تخصصی بسیج از جمله بسیج جامعه پزشکی به عنوان اقشار مرجع جامعه مطرح هستند و فعالیت آنها در راستای محرومیت زدایی در جامعه تاثیر بسیار مطلوبی در اقشار مختلف جامعه می گذارد.

وی با اشاره به تیم های پزشکی که در مناطق محروم به مردم خدمات درمانی ارائه می کنند، گفت: یکی از کارهای ارزشمند دیگر بسیج جامعه پزشکی سازماندهی و اعزام این گروه ها در مناطقی است که مردم آنجا به پزشکان و خدمات درمانی دسترسی ندارند.

رئیس سازمان(Organization) بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی ظرفیت هایی به مراتب بیشتر برای خدمت رسانی به مناطق محروم دارد که در صورت همراهی سایر دستگاه های دولتی در این زمینه خدمت رسانی به مناطق دور دست و محروم افزایش خواهد یافت.
برچسب ها: سازمان ، سلامت ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: