کد خبر: ۱۵۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۶ - 2017June 22
تعداد کودکانی که در مدت هفت سال قربانی سوء استفاده احساسی و عاطفی شده‌اند افزایش ۲۰۰ درصدی داشته که بیش از دیگر انواع سوء استفاده‌ها از کودکان بوده‌ است

شفا آنلاین>اجتماعی>آمارهای جدید انجمن ملی پیشگیری از خشونت علیه کودکان (NSPCC) در انگلیس حاکیست: بودجه خدمات و نهادهای حمایت از اطفال در این کشور در حالی کاهش یافته که تعداد گزارش‌های مربوط به سوء استفاده احساسی(Emotional abuse) از کودکان افزایش ۲۰۰ درصدی داشته‌ است.

به گزارش شفا آنلاین،‌ آمارهای NSPCC نشان می‌دهد تعداد کودکانی که در مدت هفت سال قربانی سوء استفاده احساسی و عاطفی شده‌اند افزایش ۲۰۰ درصدی داشته که بیش از دیگر انواع سوء استفاده‌ها از کودکان بوده‌ است.

کارشناسان این انجمن گزارش‌هایی از رفتار والدین کودکان بدست آورده‌اند که به فرزندانشان ابراز نفرت کرده و برای آنان آرزوی مرگ می‌کنند. همچنین فرزندشان را با خشونت(Violence) تهدید کرده و آنان را مقصر مشکلات مالی‌ای می‌دانند که به آن دچار شده‌اند.

طبق آمارهای NSPCC تماس‌هایی که با این انجمن در مورد سوء استفاده احساسی از کودکان گرفته شده از ۳۳۴۱ نفر در سال ۱۰-۲۰۰۹ به ۱۰ هزار و ۹ مورد در سال ۱۷-۲۰۱۶ رسیده‌ است. تنها در سال گذشته کارشناسان این انجمن با ۱۰ هزار و ۹ مورد تماس مرتبط با سوء استفاده احساسی از کودکان مواجهه داشته‌اند که معادل ۲۷ مورد در روز بوده‌ است.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، مشخص نیست چه تعداد کودک در انگلیس از سوء استفاده احساسی یا دیگر انواع بدرفتاری‌ها رنج می‌برند زیرا تحقیقات کافی در مورد گستره این سوء استفاده‌ها انجام نگرفته‌ است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: