کد خبر: ۱۵۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 21
برابر هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده از ابتدای تیرماه امسال طرح تابستانی پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در جاده‌های سراسر کشور آغاز می‌شود

شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس پلیس راه کشور از آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در جاده‌های کشور از فردا خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،سردار محمد حسین حمیدی دراین باره گفت: برابر هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده از ابتدای تیرماه امسال طرح تابستانی پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در جاده‌های سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا شنبه اول مهر ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم میان پلیس، سازمان راهداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و ... انجام شده و امیدواریم با اقدامات انجام شده شاهد کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث ترافیکی در این ایام باشیم.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در طرح تابستانی امسال نسبت به سال گذشته از تجهیزات و امکانات بیشتری استفاده شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در جلسات متعدد درون و برون سازمانی نسبت به آسیب شناسی اجرای این طرح در سال‌های گذشته اقدام شده و امیدواریم که نتیجه این اقدامات ملموس باشد.

حمیدی با بیان اینکه آغاز طرح تابستانی تقریبا با تعطیلات عید فطر همزمان شده است، گفت: توصیه من به مسافران این است که حتما زمان سفر خود را مدیریت کرده تا در هنگام رفت و بازگشت با حجم کمتری از ترافیک روبرو شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: