کد خبر: ۱۵۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 17
هواپیمای دی سی به شماره پرواز 982 که از واشنگتن عازم کویت بود بعلت بد حال شدن نوزادی مجبور به فرود در فرودگاه هیترو لندن شد ولی نوزاد قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپرد
شفا آنلاین>سلامت>نوزادی که همراه پدر و مادرش از واشنگتن عازم کویت بود بعلت بالا اوردن شیر در موقع خواب دچار خفگی شد و مرد.

به گزارش شفا آنلاین،هواپیمای دی سی به شماره پرواز 982 که از واشنگتن عازم کویت بود بعلت بد حال شدن نوزادی مجبور به فرود در فرودگاه هیترو لندن شد ولی نوزاد قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپرد .مادر نوزاد مصری و کودک 4 ماهه بوده است.
 
بعد از بررسی های لازم مشخص شد که مادر از سینه خود به نوزاد شیر داده است و بعد در اغوش مادر خوابیده است و در زمان خواب بعلت اسپیراسیون و ورود شیر به ریه ها کودک فوت کرده است.
 
مسله اسپیراسیون(Aspiration) در موقع خواب ممکن است در حالت عادی هم در نوزادان ایجاد شود ولی به نظر می رسد در مسافرت های هوایی بعلت اختلاف فشار ریسک اسپیراسیون در موقع خواب بیشتر است .
 
در صورتی که نوزاد خود را می خواهید در هواپیما شیر بدهید بعد از شیردادن مدت یک ساعت او را به صورت ایستاده بغل کنید و نگذارید او به حالت پهلو قرار گرفته و بخوابد .
 
خوابیدن نوزادی که از سینه مادر شیر خورد در بغل او در حالی که هنوز سینه را به دهان گرفته در هواپیما خطرناک است . سعی کنید اخرین تغذیه نوزاد 2 ساعت قبل از پرواز باشد .
برچسب ها: شیر ، سلامت ، هواپیما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: