کد خبر: ۱۵۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 15
این مشاوره برای چندمین بار در این دانشگاه برگزار می‌شود در واقع در این کلینیک تغذیه خدمات مشاوره تغذیه در زمینه رفع مشکلاتی نظیر چاقی مفرط، لاغری مفرط و رژیم غذایی مناسب ورزشکاران ارائه می‌شود.
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر از ارائه مشاوره رژیم غذایی در کلینیک این دانشگاه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،حمید کشوری سرپرست مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر  اظهار کرد: این مشاوره برای چندمین بار در این دانشگاه برگزار می‌شود در واقع در این کلینیک تغذیه خدمات مشاوره تغذیه در زمینه رفع مشکلاتی نظیر چاقی مفرط، لاغری مفرط و رژیم غذایی مناسب ورزشکاران ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: یک کارشناس تغذیه(nutritionist) را در خصوص بحث مشاوره غذایی قرارداد همکاری منعقد کرده که دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه امیرکبیر می‌توانند با تعیین وقت قبلی از خدمات کلینیک تغذیه دانشگاه استفاده کنند.
 
سرپرست مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر افزود: این برنامه از اول خرداد ماه سال جاری آغاز به کار کرده و خوشبختانه استقبال خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است و در نظر داریم این کلینیک را تمدید کنیم.
 
کشوری اضافه کرد: متاسفانه مشکلات تغذیه‌ای به خصوص در خوابگاه‌های دانشگاه به ندرت دیده می‌شود و به همین منظور این کلینیک می‌تواند مشاوره خوبی را از نظر تغذیه به دانشجویان ارائه کند.
 
وی در ادامه در خصوص هزینه‌های این کلینیک تصریح کرد: هزینه این مشاوره برای دانشجویان ۲۰ هزار تومان و برای عموم مردم ۳۰ هزار تومان است، البته اگر از این طرح استقبال شود هزینه‌ها را کاهش خواهیم داد.
 
سرپرست مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: همچنین در این کلینیک مشاوره تغذیه رژیم غذایی - درمانی برای بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون و چربی خون توسط کارشناس ارشد تغذیه ارائه خواهد شد.
 
کشوری گفت: این مرکز با مجوز وزارت بهداشت فعالیت می‌کند و از معدود مراکز دانشگاهی است که زیر نظر خود وزارت بهداشت است.
 
وی یادآور شد: روزهای کاری کلینیک تغذیه این دانشگاه یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ است و در این زمان خدمات درمانی به دانشگاهیان ارائه می‌شود.
برچسب ها: سلامت ، کارشناس ، تغذیه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: