کد خبر: ۱۵۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 08
حادثه اسیدپاشی بامداد امروز ساعت 1:22بامداد در پارک فدائیان اسلام تهران به اورژانس اطلاع داده شد و نیروهای اورژانس 115 به سرعت به محل این حادثه اعزام شدند و 14 مصدوم این حادثه را به بیمارستان های تهران منتقل کردند.
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست سازمان اورژانس(Emergency) کشور گفت: 14 مصدوم حادثه اسیدپاشی بامداد امروز تهران از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش شفا آنلاین،پیرحسین کولیوند افزود: حادثه اسیدپاشی بامداد امروز ساعت 1:22بامداد در پارک فدائیان اسلام تهران به اورژانس اطلاع داده شد و نیروهای اورژانس 115 به سرعت به محل این حادثه اعزام شدند و 14 مصدوم این حادثه را به بیمارستان های تهران منتقل کردند.

وی اظهار کرد: 8 تن از مصدومان به بیمارستان شهدای یافت آباد، پنج تن به بیمارستان مطهری و یک تن هم به بیمارستان فیروزآبادی انتقال یافتند.

وی بابیان این که حال مصدومان مساعد است، گفت: سوختگی آنان، سطحی و در حد تاول است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با تایید صحت موضوع اسیدپاشی شب گذشته در تهران گفت: فرد اسیدپاش دستگیر و تحویل مراجع قانونی شده است.

قاضی محمد شهریاری با بیان این مطلب افزود: یک مرد 40 ساله در پارک فداییان اسلام با عده ای درگیری لفظی پیدا کرد و از سوی آنان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گفته وی، این فرد پس از درگیری از پارک خارج شد و با تهیه اسید بار دیگر به محل درگیری بازمی گردد و بدون توجه به اینکه چه افرادی مقابلش هستند اقدام به پاشیدن اسید به سوی آنان کرد.

برچسب ها: سرپرست ، سلامت ، اجتماعی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: