کد خبر: ۱۵۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 08
مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه مشمولان غایب تا اول شهریور ماه تمدید شد

شفا آنلاین>اجتماعی>جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه مشمولان غایب تا اول شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش شفا آنلاین، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان غایبی که تا پایان سال 96 بیش از 8 سال غیبت دارند و به عللی نتوانسته اند در مرحله اول طرح جریمه ثبت نام کنند ، می توانند از 16 خرداد تا ابتدای شهریور از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10) برای ثبت نام اقدام کنند.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مرحله دوم ثبت نام پرداخت جریمه غیبت سربازی در سال 96 از سه شنبه 16 خرداد آغاز و تا اول شهریورماه ادامه دارد.

سردار ابراهیم کریمی که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، تصریح کرد: ثبت نام مرحله اول این طرح ، 15 خردادماه به اتمام رسید و در این مرحله 11 هزار و 500 نفر نام نویسی کردند.

وی افزود: راستی آزمایی ثبت نام کنندگان از سه شنبه آغاز شده و افرادی که ثبت نام کرده اند باید منتظر پیامک نظام وظیفه باشند تا برای پرداخت جریمه های خود به صورت یک جا یا قسطی اقدام کنند.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: متقاضیانی که تا پایان سال 96، از زمان غیبت سربازی آن‌ها هشت سال تمام می گذرد، می‌توانند برای ثبت درخواست خود به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه کنند. براساس قانون این افراد باید تا پایان 96، هشت سال تمام یا بیشتر غیبت داشته باشند در غیر این صورت مشمول قانون سال 96 نخواهند شد.

وی افزود: از سال 94 چندین مرحله ثبت نام برای اجرای طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی اعلام و متقاضیان درخواست های خود را ثبت و بررسی های لازم صورت گرفته است که تا کنون  500 هزار نفر در طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی ثبت نام کرده اند و بعد از ثبت نام از افراد، شرایط و اطلاعات آن ها، راستی آزمایی می شود.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی، گفت: در سال 95، 179 هزار نفر ثبت نام کردند که حدود 101 هزار نفر از آن ها جریمه های خود را به صورت اقساطی پرداخت کردند و بیش از 35 هزار نفر کل مبالغ جریمه خود را پرداخت و کارت معافیت دریافت کرده اند.

سردار کریمی افزود: مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا سامانه پیامک به شماره 110206010 از آخرین اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب اطلاع حاصل کنند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: