کد خبر: ۱۵۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 04
برای از بين بردن مو خوره بايد روش شانه زدن را اصلاح نمود به اين صورت که برای شانه کردن موها از شانه و يا برس غير فلزی و بطور خيلی ملايم استفاده کرد.
شفا آنلاین>سلامت>یک متخصص پوست و مو گفت : برای از بين بردن مو خوره بايد روش شانه زدن را اصلاح نمود به اين صورت که برای شانه کردن موها از شانه و يا برس غير فلزی و بطور خيلی ملايم استفاده کرد.

به گزارش شفا آنلاین،همایون مژدهی آذر متخصص پوست و مو  با اشاره به این که در حقیقت مو خوره با اصطلاحی که در عام آن را به عنوان بیماری می‌دانند منافات دارد؛ بیان کرد: در حقیقت موخوره یک آسیب به مو است که توسط خود فرد ایجاد می‌شود.
 
وی افزود: از جمله این آسیب‌ها میتوان از برس زدن بطور خشن به مو‌ها، استفاده از رنگ‌های مو بطور مکرر و آسیب به مو توسط سشوار نام برد و هیچ نوع عامل قارچی یا میکروبی در ایجاد آن نقش ندارد.
 
وی تاکید کرد: برای از بین بردن مو خوره(Hair leprosy) باید روش شانه زدن را اصلاح نمود به این صورت که برای شانه کردن مو‌ها از شانه و یا برس غیر فلزی و بطور خیلی ملایم استفاده کرد.
 
این متخصص پوست و مو یادآور شد: در حقیقت موخوره  آسیبی فیزیکی به مو‌ها است که قیچی کردن انتهای مو‌ها و مصرف شامپوهای نرم کننده و حالت دهنده می‌تواند از ایجاد مو خوره جلوگیری کرده ودر درمان آن موثر باشد.

برچسب ها: موخوره ، متخصص ، پوست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: