کد خبر: ۱۵۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 16
نصب و بهره برداری دستگاه سی تی اسکن پیشرفته 16 اسلایس بیمارستان زینبیه خورموج به ارزش 27 میلیارد ریال از مهمترین طرح های درمانی در شهرستان دشتی در سالیان اخیر است که امروز به بهره برداری رسید.
شفا آنلاین>سلامت>هشت طرح بهداشتی و درمانی روز سه شنبه در آیینی با حضور وزیر بهداشت(Minister of Health)، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان دشتی استان بوشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش شفا آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پرشکی استان بوشهر در این آیین گفت: نصب و بهره برداری دستگاه سی تی اسکن پیشرفته 16 اسلایس بیمارستان زینبیه خورموج به ارزش 27 میلیارد ریال از مهمترین طرح های درمانی در شهرستان دشتی در سالیان اخیر است که امروز به بهره برداری رسید.

علیرضا رئیسی افزود: با راه اندازی این دستگاه از اعزام بسیاری از بیماران به مرکز استان جلوگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: در ابتدای دولت یازدهم ظرفیت استفاده بیمارستان زینبیه خورموج 28 تخت بود اما با توسعه بخش های مختلف و تامین تجهیزات پپیشرفته در زمان حاضر شمار تخت های این بیمارستان به 120 تخت افزایش یافته است.

رئیسی یادآورشد: از سال گذشته که تفاهم نامه تبدیل بیمارستان زینبیه خورموج به بیمارستان وزارت نفت بین سه وزارتخانه(Ministry) بهداشت و درمان، نفت و رفاه و تامین اجتماعی امضا ‌شد، این بیمارستان به یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستان های استان بوشهر ارتقا یافت.

وی اضافه کرد: اقدامات دولت یازدهم در نوسازی و توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت کم نظیر و قابل مقایسه با گذشته نیست.
رئیسی افزود: طرح توسعه و احداث ساختمان جدید مرکز اورژانس بیمارستان زینبیه خورموج با زیربنای یکهزار متر مربع و نصب تجهیزات جدید و پیشرفته با اعتبار 22 میلیارد ریال یکی دیگر از طرح های مهم در حوزه توسعه بخش سلامت ودرمان این شهرستان است که در دولت تدبیروامید به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهید الیاس احمدی شهر خورموج با اعتبار 30 میلیارد ریال، احداث وتجهیز کلینک دهان ودندان خورموج به مساحت 110 متر مربع و اعتبار 6 میلیارد و500 میلیون ریال از دیگر پروژه های این شهرستان است که امروز افتتاح شد.

رئیسی ادامه داد: پانسیون های 6 واحدی پزشکان متخصص بیمارستان زینبیه خورموج و چهار واحدی پزشکان شهرکاکی در مجموع با یکهزار مترمربع زیر بنا و اعتبار 17 میلیارد ریال دیگر طرحهای افتتاحی است که برای جدب پرشکان متخصص در شهرستان دشتی بسیار موثر است.

رئیسی اضافه کرد: پنج خانه بهداشت در روستاهای لاور شرقی، درویشی، سنا، گنخک و کردوان علیا نیز با اعتبار 17 میلیارد و500 میلیون ریال به بهره برداری رسید. وی افزود: 2 پایگاه سلامت در شهر های خورموج و شنبه با اعتبار 28 میلیارد ریال دیگر طرح های افتتاحی است.

رئیسی اضافه کرد: همچنین امروز عملیات اجرایی احداث و تجهیز هفت خانه بهداشت در روستاهای بحیری، وراوی، کردوا ن سفلی، تلخو، بابمنیر و باغان و زیارت ساحلی با اعتبار21 میلیارد ریال همزمان آغاز شد.

وی یادآور شد: همه این دستاوردها و خدمات انجام شده برای اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم بوده است که سبب ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در شهرستان و رضایت مندی مردم این شهرستان و مناطق همجوار شده است.

برچسب ها: دانشگاه ، بیماران ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار