کد خبر: ۱۵۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 15
نوربخش :
سیدتقی نوربخش افزود: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر بیش از ۴۲ میلیون بیمه شده را تحت پوشش خود دارد که عمده آنها از جامعه شریف کارگری هستند، در دوره مدیریتی گذشته تامین اجتماعی تصمیمات غیرکارشناسی بسیاری اتخاذ و به سازمان تحمیل شد که تبعات آن در زندگی بیمه شدگان هم اثر گذاشت.

شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه انتخابات عرصه شکوفایی دموکراسی است اظهار کرد: از مردم دعوت می‌کنیم فارغ از هر جناح سیاسی مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و سرنوشت خود را تعیین کنند.

به گزارش شفاآنلاین،سیدتقی نوربخش افزود: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر بیش از ۴۲ میلیون بیمه شده را تحت پوشش خود دارد که عمده آنها از جامعه شریف کارگری هستند،  در دوره مدیریتی گذشته تامین اجتماعی تصمیمات غیرکارشناسی بسیاری اتخاذ و به سازمان تحمیل شد که تبعات آن در زندگی بیمه شدگان هم اثر گذاشت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تلاش کردیم طی چهارسال گذشته امنیت اجتماعی و ثبات اقتصادی را به خانواده بزرگ تامین اجتماعی بازگردانیم گفت: در این مدت تاکید ما بر حرکت به سمت ایجاد امنیت اجتماعی(
Social Security) به عنوان مسیر و راهبرد این سازمان بوده و افتخار ما این است که خدمات مان را به محروم ترین اقشار جامعه ارائه کرده‌ایم و مستمری افراد تحت پوشش رشد 81 درصدی را در دولت یازدهم به خود دید. اگر چه برای رسیدن به نقطه مطلوب و رفع عقب ماندگیها فاصله داریم.

وی تاکید کرد: اگر این خدمات را با خلوص نیت انجام دهیم، کارمان مجاهدت در راه خدا خواهد بود. 

نوربخش با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی از جناح بندی‌های سیاسی آسیب های زیادی دیده است گفت: به کلیه مدیران و کارکنان تامین اجتماعی توصیه کردیم در انتخابات پیش‌رو هیچکس حق ندارد از اموال این سازمان سوء استفاده کند زیرا این اموال حق الناس است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد که مردم با حضور در انتخابات(election) ریاست جمهوری می‌توانند سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده تعیین کنند تاکید کرد:  شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است و هر کس کشور را دوست دارد و به آن علاقه مند است بداند که حضور غیورانه‌اش در انتخابات باعث ناامیدی همه دشمنان می‌شود و امنیت و آبادانی کشور را تضمین خواهد کرد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: