کد خبر: ۱۵۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 13
سیدحسن قاضی زاده هاشمی بیان کرد: در ابتدای تشکیل این دولت، قول داده بودیم 21 هزار تخت جدید به شمار تخت های بیمارستانی کشور افزوده شود اما اکنون خرسندیم که بیش از این تعهد، اقدام شده است.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم 24 هزار تخت به مجموع تخت های بیمارستانی کشور افزوده شد که سه هزار مورد بیش از تعهد دولت است.

به گزارش شفاآنلاین،سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد درجمع خبرنگاران افزود: در ابتدای تشکیل این دولت، قول داده بودیم 21 هزار تخت جدید به شمار تخت های بیمارستانی کشور افزوده شود اما اکنون خرسندیم که بیش از این تعهد، اقدام شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این میزان تخت بیمارستانی(Hospital beds) ایجاد شده، معادل یک چهارم تخت های بیمارستانی است که پیش از دولت یازدهم در کشور در حال بهره برداری بود.
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: این دولت تلاش دارد با ارتقای شاخص های توسعه در زمینه بهداشت و درمان، خدمات بهتری به مردم داده شود و خدمات ارائه شده در این حوزه طی این مدت رضایت مردم را به همراه داشته باشد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه با وجود تلاش های انجام شده هنوز هم با کمبود هایی روبه روهستیم خاطرنشان کرد: نیاز است تا 70 هزار تخت بیمارستانی در کشور ایجاد شود که امید می رود با کمک دولت بتوانیم برای رفع این کمبودها اقدام کنیم.
وزیر بهداشت تاکید کرد: تلاش داریم تا شاخص های توسعه در زمینه بهداشت و درمان در سطح کشور ارتقا یابد.
وی به تلاش دولت برای تکمیل پروژه های ناتمام اشاره کرد و گفت: در اواخر هفته گذشته بیمارستانی که در دورترین و محروم ترین نقاط در 18 سال پیش کلنگ خورده و وارد مرحله عملیاتی شده بود با سه هزار مترمربع زیر بنا به بهره برداری رسید.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: امروز نیز با آغاز بهره برداری از دو بیمارستان در خراسان شمالی، 570 تخت بیمارستانی به تخت های این استان افزوده می شود.
وی گفت: بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی در شیروان و بیمارستان امام حسن(ع) در بجنورد در این دولت برای بهره برداری آماده شده است.
قاضی زاده هاشمی گفت: در این استان میزان رضایت مندی مردم از عملکرد ها در حوزه بهداشت و درمان 80 درصد گزارش شده است که این نشان از تلاش های مسئولان و توجه به ارتقای خدمات دارد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سفری یک روزه به خراسان شمالی انجام داده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: