کد خبر: ۱۵۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 11
خدمات صورت گرفته در بخش های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، بهداشت و درمان در جنوب کرمان در این دولت بسیار چشمگبر بوده است

شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت(Minister of Health)، درمان و اموزش پزشکی کشور گفت: تعامل و ارتباط منطقی با دنیا زمینه ساز تولید، اشتغال و صادرات در کشور است.

به گزارش شفا آنلاین، هاشمی  درجمع مردم جیرفت در مسجدالرسول این شهر افزود: خدمات صورت گرفته در بخش های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، بهداشت و درمان در  جنوب کرمان در این دولت بسیار چشمگبر بوده است.

وی اضافه کرد: محرومیت و پراکندگی موجب شده تا علی رغم خدمات صورت گرفته در نظام اسلامی، این منطقه با مشکلات زیادی روبرو باشد.

هاشمی تصریح کرد: دولت و نظام اسلامی توجه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارند و باید گفت که خدمات ارائه شده در بخش های مختلف موجب گشایش مشکلات شده است.

وزیر بهداشت در بخش دیگری گفت: ارتباط و تعامل منطقی با دنیا زمینه اشتغال، توسعه(Development) و صادرات را در کشور بوجود آورده است.

هاشمی در بخش دیگری با اشاره ه خدمات گسترده حوزه سلامت در جنوب کرمان گفت: در این دولت سه بیمارستان در این منطقه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی افزود : مجموع تخت بیمارستانی در جیرفت ۲۴۹ تخت بوده که به ۶۸۴ تخت رسیده است و اعتقاد داریم که باید به ۱۲۰۰ تخت بیمارستانی برسد.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد خانه‌های بهداشت در جنوب کرمان از ۱۵۹ مورد به ۳۳۱ خانه بهداشت(Home Health) رسیده که بخش وسیعی از خدمات حوزه بهداشت و درمان در این  مراکز ارائه می شود.

هاشمی افزود: مراکز جامع خدمات سلامت که بخش عظیمی از خدمات حوزه سلامت، آموزش ومشاوره را انجام می‌دهد از ۱۱ مرکز به۷۵ مرکز افزایش یافته است.
در این دولت۱۲۲ بیمارستان در کشور احداث و تجهیز شده است.

هاشمی اضافه کرد: تعداد یازده میلیون نفر که از خدمات بیمه درمانی محروم بودند در این دولت دارای دفترچه بیمه و از خدمات آن بهره‌مند شدند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: