کد خبر: ۱۵۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 02
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد؛
محمود اسلامیان اظهارکرد: در طول چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید و با پیشنهاد صندوق بازنشستگی کشوری، نرخ افزایش حقوق بازنشستگان متناسب و حتی بیش از نرخ تورم سالانه افزایش یافته است.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:‌بدلیل عدم افزایش حقوق بازنشستگان کشوری به تناسب نرخ تورم در دولت های نهم و دهم، 7 / 67 درصد از قدرت خرید این قشر کاسته شد که با تدبیر دولت یازدهم و طی سه سال اخیر، حداقل 23 درصد از این کاهش قدرت خرید، جبران شده است.

به گزارش شفاآنلاین،محمود اسلامیان اظهارکرد: در طول چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید و با پیشنهاد صندوق بازنشستگی کشوری، نرخ افزایش حقوق بازنشستگان(retireds) متناسب و حتی بیش از نرخ تورم سالانه افزایش یافته است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به نرخ تورم(inflation) امسال گفت: پیش بینی شده است که نرخ تورم در سال 96 حدود 9 درصد باشد، درحالی که حقوق بازنشستگان کشوری، امسال، به طور متوسط 3 / 18 درصد افزایش یافته است.

اسلامیان یادآور شد: در سال های 93 تا 95 به ترتیب نرخ تورم 6 / 15 ، 9 / 11 و 9 درصد از سوی بانک مرکزی اعلام شد، در حالیکه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در این سال ها به طور متوسط و به ترتیب 20، 14 و 16 درصد بوده است.

محمود اسلامیان گفت: جبران خسارت های وارده به معیشت بازنشستگان کشوری در قالب اجرای طرح افزایش پلکانی و همسان سازی حقوق، نیازمند حداقل پنج سال زمان است که امیدواریم با حمایت های دولت این خسارت ها هرچه سریع تر جبران شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: