کد خبر: ۱۵۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 30
رئیس فراکسیون کارگری بیان کرد؛
علی رضا محجوب در مراسم روز جهانی ایمنی و سلامت کار، اظهارداشت: معتقدم بحث ایمنی کار هم مهجور و هم مظلوم است؛ زیرا بیمار به درمان توجه می کند، اما به پیشگیری توجه نمی کند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس فراکسیون کارگری در مجلس، گفت: با وجود همه اختلاف سلیقه ای که با وزارت بهداشت دارم، از تلاش های این وزارتخانه را در زمینه ایمنی و سلامت کار تقدیر می کنم.

به گزارش شفاآنلاین، علی رضا محجوب در مراسم روز جهانی ایمنی و سلامت کار، اظهارداشت: معتقدم بحث ایمنی کار(safety) هم مهجور و هم مظلوم است؛ زیرا بیمار به درمان توجه می کند، اما به پیشگیری توجه نمی کند.

محجوب افزود: اطلاعات مورد نیاز برای توجه بیشتر به ایمنی و بهداشت کار، ابتدا تولید محتوا و بعد تکلیف شدن و تدوین دستورالعمل و قوانین در این رابطه است.


وی با عنوان این مطلب که در مورد بهداشت و ایمنی کار بین همه دستگاه ها نقطه اشتراک وجود دارد، افزود: الان همه کشور معطوف به درمان است و کسی به دنبال این نیست که افراد چه باید بکنند تا از بیماری ها دور باشند؛ این در حالی است که هزینه پیشگیری بسیار کمتر از درمان است.

محجوب ادامه داد: مجلس آماده است که قوانین ضروری و لازم در زمینه ایمنی و سلامت کار را در صورت نیاز تدوین کند.

محجوب گفت: متاسفانه از نظر تجهیزات در بحث ایمنی و بهداشت کار، بسیار فقیر هستیم. امیدوارم ارتقای دانش و انتقال تجارب در این زمینه به هیچ عنوان متوقف نشود.

رئیس فراکسیون کارگری تاکید کرد: با وجود همه اختلاف سلیقه ای که با وزارت بهداشت(ministry of health) دارم، از تلاش های این وزارت خانه را در زمینه ایمنی و سلامت کار تقدیر می کنم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: