کد خبر: ۱۵۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 29
در دولت یازدهم 6 هزار و 500 طرح بهداشتی و درمانی در روستاهای کشور اجرا و منجر به افزایش سطح کمی و کیفی خدمات پزشکی شده است
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم 6 هزار و 500 طرح بهداشتی و درمانی در روستاهای کشور اجرا و منجر به افزایش سطح کمی و کیفی خدمات پزشکی شده است.

به گزارش شفا آنلاین،سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در جریان افتتاح طرح های درمانی و بهداشتی استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: قبل از دولت یازدهم فقط در 45 درصد روستاهای سیستان وبلوچستان پزشک مستقر بود اما اکنون 100 درصد روستاها دارای پزشک هستند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره سرنوشت طرح تحول نظام سلامت(Health) پس از دولت یازدهم اظهار کرد: اگر آقای روحانی بار دیگر به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شود، این طرح ادامه می یابد.
وی درباره تعرفه های جدید پزشکی نیز گفت: هنوز تصمیمی در این باره از سوی سازمان برنامه و بودجه گرفته نشده است.
وی ادامه داد: درحالیکه هنوز تصمیمی گرفته نشده برخی دنبال فضاسازی هستند.

 افتتاح ساختمان المهدی بیمارستان نور و علی اصغر(ع) اصفهان

با حضور قاضی زاده هاشمی ساختمان 150 تختخوابی المهدی در مجتمع بیمارستانی نور و علی اصغر(ع) (خورشید) در اصفهان افتتاح شد.

این ساختمان با زیربنای حدود 11 هزار متر مربع از محل مشارکت خیران و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تجهیز و بهره برداری شد.

کار احداث این ساختمان از سال 1383 آغاز شد اما از سال 86 به بعد معطل مانده بود تا اینکه در سال 94 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اتمام این طرح بزرگ بیمارستانی رابطور مجدد در دستور کار خود قرار داد.

بیمارستان نور و علی اصغر(ع) یکی از بیمارستان های آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

این ساختمان در 5 طبقه دارای بخش های اورژانس(Emergency)، فوق تخصص ریه، گوارش و قلب، آی سی یو و آزمایشگاه است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در دویست و چهل و ششمین سفر استانی خود به استان اصفهان، 20 طرح مهم آموزشی، بهداشتی و درمانی را افتتاح می کند.

قاضی زاده هاشمی همچنین طرح توسعه اورژانس بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان که در ارائه خدمات تروما نقش مهمی دارد را افتتاح می کند.

همچنین در راستای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت 12 پایگاه و مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی در سراسر استان اصفهان افتتاح خواهد شد.

2 مرکز تصویربرداری پزشکی در نجف آباد و لنجان نیز امروز توسط وزیر بهداشت افتتاح می شود.

وزیر بهداشت در این سفر طرح های حوزه آموزش پزشکی از جمله تالار نفیس، مرکز آموزش های مجازی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مجموعه چند منظوره آموزشی و مرکز آزمون تدبیر را افتتاح کرد.
برچسب ها: درمانی ، پزشک ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: