کد خبر: ۱۵۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 28
وزیر بهداشت؛امیدواریم مردم به تجربیات گذشته توجه کرده و بهترین انتخاب را کنند
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امیدواریم مردم به تجربیات گذشته توجه کرده و بهترین انتخاب را کنند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیدحسن هاشمی در بازگشت از سفر دو روزه به عراق، افزود: در این سفر نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی ایران در عراق را افتتاح کردیم و حضور ایران در عراق، قابل قبول است اما کافی نیست و بخش خصوصی ایرانی، توانمندی های زیادی دارد و لازم است که حضور بیشتری در بازار عراق داشته باشند.

وی، هدف عمده سفر اخیر خود به عراق را گسترش روابط در حوزه سلامت(Health) با این کشور دانست و اظهار داشت: در این سفر برای افزایش همکاری های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و سرمایه گذاری های مشترک در عراق، تفاهم کردیم و امیدواریم که این تفاهم نامه ها، موجب استحکام روابط دو کشور شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طول سال های اخیر، ایران کمک های زیادی به کشور دوست و همسایه؛ عراق کرده است، افزود: کمک های ایران تا جایی که طرف عراقی بخواهد، ادامه خواهد داشت و خوشبختانه علاقه مندی آنها به طب و جامعه پزشکی ایران بسیار زیاد است و عراق هم توانمندی ها، افراد قوی و تاریخچه ای غنی در علوم پزشکی دارد و امیدواریم که کشورهای اسلامی به روزهای اوج خود بازگردند.

هاشمی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات برای تمامی ملت ها، فرصت بسیار ارزشمندی است و در کشور ما نیز فرصت انتخابات، با قیمت گرانی به دست آمده چراکه نظام کشور از شاهنشاهی به مردم سالاری تبدیل شده و تمام مردم ایران باید بهترین بهره را از این فرصت به وجود آمده، ببرند.

وزیر بهداشت(Hygiene) ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم به انتخاب دولتی قدرتمند منجر می شود که می تواند از منافع ملی ایران در منطقه و جهان، حمایت و پشتیبانی کند.

هاشمی اضافه کرد: فردی که در انتخابات از سوی مردم انتخاب می شود، سرنوشت کشور و انقلاب را رقم می زند و امیدواریم با کمک خدا، مردم به تجربیات گذشته توجه کرده و بهترین انتخاب را کنند برای انتخاب هر فرد و حضور در انتخابات، باید حجت شرعی داشته باشیم.

وزیر بهداشت یادآور شد: امیدوارم که مردم با توجه به فرامین مقام معظم رهبری، در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند و فردی شایسته را انتخاب کنند همان طور که مردم ایران، تمدن کهن ایران و انقلاب اسلامی شایسته آن هستند.

برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، وزیر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: