کد خبر: ۱۴۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 13
بسیاری از دست‌اندرکاران سلامت فقط بر روی کنترل طبی بیماری‌هایی مثل نارسایی قلبی، حمله قلبی، بیماری دریچه قلب و سکته مغزی تمرکز دارند و به صورت مستقیم کاری با بیشینه‌سازی عملکرد فیزیکی فرد ندارند.
 شفا آنلاین:بیانیه علمی انجمن قلب امریکا می‌گوید که ورزش منظم <ورزش منظم>داروی قدرتمندی برای افراد سالخورده مبتلا به بیماری قلبی است.

به گزارش شفا آنلاین: ، دکتر دنیل فورمن، متخصص بیماری‌های قلب سالمندان گفت: «فعالیت بدنی باید یکی از قسمت‌های کلیدی مراقبت از افراد سالخورده مبتلا به بیماری قلبی باشد که می‌خواهند از شدت علائم خود کاسته و بر توان خود بی‌افزایند.»


فورمن گفت: «بسیاری از دست‌اندرکاران سلامت فقط بر روی کنترل طبی بیماری‌هایی مثل نارسایی قلبی، حمله قلبی، بیماری دریچه قلب و سکته مغزی تمرکز دارند و به صورت مستقیم کاری با بیشینه‌سازی عملکرد فیزیکی فرد ندارند.»


فورمن که در دانشگاه پیتسبورگ استاد پزشکی است، گفت: «با این حال پس از حمله قلبی یا یک رویداد قلبی دیگر، به بازیافتن توان نیاز وجود دارد. استقلال این افراد به توانایی «بلند کردن کیسه خرید و حمل کردن آن تا اتومبیل» وابسته است.»


وی افزود: «تأکید بر عملکرد فیزیکی به عنوان بخش اساسی درمان می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی سالمندان و افزایش توانایی آنها در انجام فعالیت‌های روزانه کمک کند.»


هیچ‌کس برای حرکت کردن بیش از حد پیر نیست. فورمن گفت: «بیماران هشتاد ساله و نود ساله هم می‌توانند سود ببرند.»MedLinePlus

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: