کد خبر: ۱۴۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 09
هم اکنون با وجود پژوهش‌های فراوان، روش‌های نوین نقشه‌برداری مغز نظیرMRI عملکردی، کاربرد چندانی در عملکرد روزمره تشخیص و درمان بیماری‌های روانپزشکی ندارند

شفا آنلاین>سلامت>به منظور بررسی کاربرد روش‌های نوین نقشه‌برداری مغز در درمان بیماری‌ها و روانپزشکی، نشستی با سخنرانی دکتر حامد اختیاری و پروفسور حمید سلطانیان‌زاده از دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه در بیمارستان روانپزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، هم اکنون با وجود پژوهش‌های فراوان، روش‌های نوین نقشه‌برداری مغز نظیرMRI عملکردی، کاربرد چندانی در عملکرد روزمره تشخیص و درمان بیماری‌های روانپزشکی ندارند. اما یافته‌های جدید در دو سال اخیر، مسیر عملی شدن این فناوری‌ها در درمان بیماری‌ها و روانپزشکی(Psychiatry) را روشن ساخته است.

دکتر حامد اختیاری از دانشگاه علوم پزشکی تهران و پروفسور حمید سلطانیان‌زاده از دانشگاه علوم پزشکی تهران در یک سخنرانی مشترک ابعاد این مسیر راه را با معرفی یک مثال در بیماری افسردگی(Depression) مورد بررسی قرار می‌دهند.

این نشست در بیمارستان روانپزشکی ایران در کیلومتر 7 جاده مخصوص کرج ، بعد از سه راه ارج، نبش کمر بندی آزادگان و از ساعت 8 الی 10 صبح روز دوشنبه 21فروردین ماه برگزار می‌شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: