کد خبر: ۱۴۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 08
مراحل ساخت این بیمارستان با زیربنای 23 هزار و 835 مترمربع در هفت طبقه از سال 1388 آغاز و برای ساخت آن در مجموع 800 میلیارد ریال هزینه شده است.
شفا آنلاین>سلامت>بیمارستان 320 تختخوابی علامه بهلول گنابادی روز شنبه طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی در گناباد به بهره برداری رسید.
به گزارش شفا آنلاین،رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این مراسم گفت: مراحل ساخت این بیمارستان با زیربنای 23 هزار و 835 مترمربع در هفت طبقه از سال 1388 آغاز و برای ساخت آن در مجموع 800 میلیارد ریال هزینه شده است.

رضا احمدی افزود: بیمارستان(Hospital) شامل بخشهای جراحی، اطفال، داخلی، زایشگاه، مامایی، اتاقهای عمل، همودیالیز، داروخانه، NICU ، CCU، ICU و بخشهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه مرکزی، رادیولوژی دیجیتال، ماموگرافی، سونوگرافی، فلوروسکوپی، سی.تی.اسکن و ام.آر.آی است.

همچنین با حضور وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی مجتمع بهداشتی و درمانی شادروان محمد علیزاده در گناباد آغاز شد.

این مجتمع با 2 هزارو 152 مترمربع زیربنا در چهار طبقه و هزینه 30 میلیارد ریال در بخشهای آموزش بهورزی، پایگاه سلامت و خانه بهداشت فعالیت می کند. زمین این مجتمع توسط خیران مرحوم علیزاده و همسرشان مرحومه صدیقه خزاعی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد اهدا شد.

1400 دانشجو در 22 رشته و مقطع تحصیلی در دانشکده های پزشکی، پیراپزشکی(Paramedical)، بهداشت و پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد مشغول تحصیل هستند.
130 هزار نفر جمعیت شهرستانهای گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

استان خراسان رضوی دارای شش دانشگاه علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، مشهد، نیشابور و تربت جام است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: