کد خبر: ۱۴۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 01
بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی به تعداد ۸۲۹ هزار و ۶۲۴ مورد بوده است.
شفا آنلاین>اجتماعی>مسئول برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۱۶ هزار و ۵۷۹ مرکز و مکان متخلف به مراجع قضائی معرفی و ۴ هزار و ۱۹ مرکز و مکان متخلف نیز تعطیل شده اند.

به گزارش شفا آنلاین، مهندس سید رضا غلامی افزود: بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی به تعداد  ۸۲۹ هزار و ۶۲۴ مورد بوده است.

وی تعداد بازرسی(Inspection) بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها ،هتل ها و مراکز اقامتی  را ۲۱۲ هزار و ۲۶۶ مورد عنوان کرد و گفت: تیم های بهداشت محیط همچنین تعداد ۸ هزار و ۶۵۶ مورد  بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی داشته اند.

غلامی  بازرسی بهداشت محیطی از سامانه های آبرسانی را به تعداد ۴۳  هزار و ۹۴۳ مورد عنوان کرد و گفت: بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات(Tobacco) از مراکز عرضه قلیان به تعداد ۱۲۸۷۶ مورد انجام شده است.

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، ساماندهی و برخورد با دستفروشان مواد غذایی حساس دوره گرد را  ۱۶۹۵۶ مورد بیان کرد و افزود: تا کنون ۴۷۸ مرکز عضه قلیان تعطیل شده است.

برچسب ها: بازرسی ، بهداشت ، دخانیات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: