کد خبر: ۱۴۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 30
برای اینکه یک زندگی شاد داشته باشیم نباید غصه دیگران را بخوریم و در عوض بر حسب توانایی‌مان کمک حال هم‌نوعان باشیم تا زندگی مطابق میل ما سپری شود
شفا آنلاین>اجتماعی>یکی از روش‌های شاد زیستن کاهش حساسیت‌ها و نادیده گرفتن مشکلات گذشته و مسائل آینده است که برای این منظور باید نکاتی را مد نظر داشت.

به گزارش شفا آنلاین،جعفر بای آسیب‌شناس اجتماعی اظهار داشت: برای اینکه دنیا بر وفق مراد انسان‌ها باشد و به اصطلاح کبکشان در سال جدید خروس بخواند افراد می‌توانند برای خود یک نوع شادی(Happiness) کاذب ایجاد کنند و در طی زندگی روزمره خود بدون توجه به مشکلات گذشته خود و همچنین مسائلشان در زمان آینده برای زندگی حال خود یک برنامه ریزی مدون و لذت بخشی داشته باشند.

 هنگامی که افراد از بروز یک مسئله‌ای شادتر از حد انتظار آن احساس رضایت و لذت(Pleasure) داشته باشند، در واقع دنیا بر وفق مرادشان بوده و می‌توانند بیشترین لذت را از زندگی‌شان ببرند که در این زمینه کاهش حساسیت در مورد مسائل مختلف می‌تواند عامل موثری برای داشتن یک زندگی شاد مهیا کند.

 برای اینکه یک زندگی شاد داشته باشیم نباید غصه دیگران را بخوریم و در عوض بر حسب توانایی‌مان کمک حال هم‌نوعان باشیم تا زندگی مطابق میل ما سپری شود.

 افراد وقتی به راحتی از موضعی عبور می‌کنند یک نشاط و شادابی برای خود و حتی اطرافیان خود ایجاد می‌کنند و این مسئله سبب شده تا دنیا بر وفق مرادمان بچرخد.

 برای داشتن یک زندگی شاد افراد باید اهداف خود را به چهار دسته بلند مدت، میان مدت، کوتاه مدت و اهداف لحظه‌ای تقسیم بندی کنند و برای هر یک برنامه ریزی جداگانه‌ای بر حسب امکانات و توانمندی‌های خود داشته باشند تا به اصطلاح در همه ایام سال کبکشان خروس بخواند و از زندگی خود احساس رضایتمندی داشته باشند.

برای داشتن یک زندگی موفق و بر وفق مراد افراد باید کیفیت زندگی خود را بر حسب توانایی‌های خود ارتقا بخشند و با یک برنامه ریزی هدفمند زندگی را مطابق میلشان مدیریت کنند.
برچسب ها: شادی ، لذت ، شادابی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: