کد خبر: ۱۴۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۴ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 02
دکترخسرونیا درگفتگو با شفاآنلاین تشریح کرد:
شفاآنلاین:معاون نظارت نظام پزشکی تهران ،مهمترین مشکل انتخابات سازمان نظام پزشکی را کاندیدا شدن افراد غیر کارشناس و بدون داشتن سابقه اجرایی عنوان کرد و گفت: این افراد که به دلیل وابستگی به گروه های سیاسی احتمال انتخاب شان وجود دارد متأسفانه در عمل نه کاری برای مردم و نه پزشکان انجام می دهند.

دکتر ایرج خسرو نیا، در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب ودرباره انتخابات آتی نظام پزشکی گفت: یکی از مشکلات انتخابات نظام پزشکی پیش رو این است که افراد کارشناس و با سابقه اجرایی انتخاب نمی شوند و می بینیم که یک سری از افراد با تبلیغات و به طور ناگهانی ظاهر می شوند.

رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی کشور  افزود: این افراد بدون اینکه خدماتی به جامعه پزشکی ارائه کرده باشند می آیند و شروع به تبلیغات می کنند و متأسفانه به دلیل اینکه به گروه های خاص سیاسی وابستگی دارند ممکن است انتخاب شوند و بعد ازانتخاب شدن کاری برای مردم و پزشکان انجام نمی دهند و دوباره باید 4 سال را با این اعضاء سپری کنیم تا دوره بعد.

وی تصریح کرد: منافع این افراد صرفاً در این است که اسمشان در نظام پزشکی باشد و من معتقدم که همه همکارانمان باید دست به دست دهند تا کسانی که دلسوز جامعه پزشکی هستند انتخاب شوند تا بتوانند هم از منافع مردم و هم از منافع جامعه پزشکی دفاع کنند.

وی تأکید کرد: سازمان نظام پزشکی صرفاً نمی تواند از جامعه پزشکی دفاع کند بلکه بی تردید باید از منافع مردم و در یک کلام از حق دفاع کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: