کد خبر: ۱۴۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 24
پلیس با حرکت‌های نامعقول به شدت برخورد می‌کند چرا که عاملان این حرکت‌ها علاوه بر خود به دیگران نیز خسارت می‌رسانند.

شفا آنلاین>اجتماعی>فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه اعمال قانون بر خودروهای متخلف در ایام نوروزی به صورت ویژه دنبال می‌شود، گفت: پلیس با حرکت‌های نامعقول به شدت برخورد می‌کند چرا که عاملان این حرکت‌ها علاوه بر خود به دیگران نیز خسارت می‌رسانند.

به گزارش شفا آنلاین، سردار حسین اشتری امروز در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان قم در جمع خبرنگاران، افزود: امسال شاهد افزایش تعداد نیروها به‌ویژه در حوزه پلیس راه بوده‌ایم تا امنیت و سلامت مسافران نوروزی هرچه بیشتر برقرار  شود. 

وی با بیان اینکه قرارگاه‌های نوروزی نیروی انتظامی در استان‌های مختلف کشور فعالیت خود را از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز کرده‌اند، گفت: این قرارگاه‌ها تا ۱۵ فروردین‌ماه سال جاری فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

به گفته اشتری، بیش از ۳۰۰ هزار تن از نیروهای پلیس اعم از پرسنل کادر و وظیفه در طرح نوروزی ۹۶ در نقاط مختلف کشور فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در زمینه برقراری نظم و امنیت، گفت: محورهای مواصلاتی استان قم حجم قابل توجهی از ترددهای نوروزی را به خود اختصاص داده است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نیروهای امدادی و لطف خداوند متعال، کم‌ترین خسارت‌ها به این محورهای مواصلاتی اختصاص دارد و آمار جانباختگان و تصادفات نسبت به سال گذشته کمتر بوده است. 

اشتری در ادامه اظهار کرد: امسال همکاری و هماهنگی خوبی بین مردم و نیروی انتظامی وجود دارد که این تعامل نسبت به سال‌های گذشته افزایش خوبی داشته چراکه فرهنگ ترافیک و رانندگی بهبود یافته است.

وی با بیان اینکه رانندگان باید از رانندگی در حالت خواب‌آلودگی پرهیز کنند، اظهار کرد:‌ نیروی انتظامی در خدمت مردم است و با به‌کارگیری سامانه‌های مختلف ارتباطی از پیشنهادات و انتقادات اقشار مختلف مردم استفاده می‌کند.

اشتری در پایان با اشاره به اینکه برف و باران در برخی از استان‌ها تردد خودروها را دشوار کرده است، تاکید کرد: رانندگان باید با آمادگی کامل در این استان‌ها تردد داشته باشند و اگر در مسیر تردد خود با مشکل خاصی مواجه شدند، توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.
برچسب ها: امنیت ، سلامت ، رانندگان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: