کد خبر: ۱۴۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 16
با توجه به پیش‌بینی شرایط جوی ، توصیه می‌شود جهت جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی، تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
شفاآنلاین>اجتماعی>سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از ورود سامانه‌های متناوب بارشی به کشور خبر داد و آخرین وضعیت جوی کشور را تا اواخر هفته آینده پیش‌بینی کرد.


پنجشنبه 26 اسفند ماه سال 95: بارش باران و برف در آذربایجان غربی و از بعدازظهر بارش باران <Rainfall>و برف در آذربایجان شرقی؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق و در ارتفاعات برف در کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، البرز، قزوین و تهران؛ بارش باران گاهی با رعد و برق<Lightning> در کهگیلویه و بویر احمد، جنوب فارس، شمال و شرق خوزستان؛ رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش بادشدید موقتی و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان.

جمعه 27 اسفند ماه سال 95: بارش باران در لرستان، شمال خوزستان

شنبه 28 اسفند ماه سال 95: بارش باران و برف در شرق آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، بارش باران گاهی با رعدوبرق و در ارتفاعات برف در کردستان، کرمانشاه، شمال لرستان، زنجان، رگبار باران گاهی رعدوبرق در خراسان جنوبی.

یکشنبه 29 اسفند ماه سال 95: بارش باران گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات برف در کردستان ؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق در ایلام، کرمانشاه، لرستان، زنجان، همدان، ایلام؛ بارش باران گاهی با رعد و برق همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، فارس، خوزستان.

دوشنبه 30 اسفند ماه سال 95: بارش باران با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در شمال و شرق خوزستان، لرستان، فارس، نیمه غربی کرمان، کهگیلویه و بویر احمد و ایلام؛ بارش باران و برف در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی؛ بارش باران گاهی با رعدوبرق و در ارتفاعات برف در کردستان، زنجان، البرز، قزوین و تهران، همدان، مرکزی.

سه شنبه یک فروردین ماه سال 96: بارش باران با رعدوبرق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در جنوب فارس، مرکز و نیمه جنوبی کرمان، غرب هرمزگان.

همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که بارش برف در جاده‌های کوهستانی شمال غرب و دامنه‌های البرز موجب لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی شود.

با توجه به پیش‌بینی شرایط جوی فوق، توصیه می‌شود جهت جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی، تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
همچنین افزایش سرعت وزش باد در عراق و شمال عربستان موجب تشکیل توده گردوخاک در آن مناطق شده است که انتظار می‌رود به‌تدریج از اواخر امروز و روز پنجشنبه با انتقال به جنوب غرب کشور سبب کاهش کیفیت هوا در استانهای ایلام، خوزستان، بوشهر و فارس شود.تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: