کد خبر: ۱۴۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 24
وزیر بهداشت علت حادثه سوختن پای نوزاد در یکی از بیمارستان‌های تهران را توضیح داد و تاکید کرد: هیاتی در حال رسیدگی به پرونده است و ما به نحوی تصمیم گیری می‌کنیم که حقی از کسی ضایع نشود.

شفا آنلاین:وزیر بهداشت علت حادثه سوختن پای نوزاد در یکی از بیمارستان‌های تهران را توضیح داد و گفت: این نوزاد سه بار تا حد مرگ به علت از دست رفتن نفس و ضربان قلب پیش رفته بود که پزشکان او را احیا کردند اما بخشی از سرم قندی وقتی زیر جلد می‌رود نشت می‌کند و باعث سوختگی پوست می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:وزیر بهداشت علت حادثه سوختن پای نوزاد در یکی از بیمارستان‌های تهران را توضیح داد و تاکید کرد: هیاتی در حال رسیدگی به پرونده است و ما به نحوی تصمیم گیری می‌کنیم که حقی از کسی ضایع نشود.

 دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه نهمین جشنواره چشم پزشکی علوم بینایی شمس در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به نوزادی که دو روز پیش به علت نشت سرم پایش دچار سوختگی شده بود، اظهار کرد: اگر قصوری در کار باشد باید به نحوی برخورد کنیم که در عین بازدارندگی پیشگیری کند. هیاتی در حال رسیدگی به این پرونده است و انشاء الله به نحوی تصمیم گیری می‌کنیم که بازدارنده باشد و حقی از کسی ضایع نشود.

وی درباره علت این حادثه گفت: این نوزاد سه بار تا حد مرگ به علت از دست رفتن نفس و ضربان قلب پیش رفته بود که پزشکان او را احیا کردند اما بخشی از سرم قندی وقتی زیر جلد می‌رود نشت می‌کند و باعث سوختگی پوست می‌شود. کسانی که مقصر بودند یا به این قضیه کم توجهی کردند، طبق آنچه که در قانون مشخص شده است با آنها برخورد انضباطی می‌شود.

هاشمی ادامه داد: از همه کسانی که او را احیا کردند تشکر می‌کنیم اما کوتاهی که صورت گرفته قابل چشم پوشی نیست حتی اگر که کوچک باشد چرا که می‌تواند عوارض جدی داشته باشد.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار