کد خبر: ۱۴۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 15
این مرکز، علاوه بر درمان در حوزه آموزش و پژوهش هم فعالیت می‌کند. همچنین زمان درمان زخم پای دیابتی نیز 2 تا 5 ماه است و درمان این زخم‌ها نیز هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل می‌کند.»
شفا آنلاین:حسین بختو، رئیس جهاد دانشگاهی علوم پزشکی گفت: «با توجه به سابقه‌ طولانی که در مورد درمان زخم‌های مزمن به خصوص زخم پای دیابتی در جهاد دانشگاهی وجود دارد، در صدد آن برآمدیم که مرکز جامع ترمیم زخم و بافت را برای نخستین‌بار در کشور راه اندازی کنیم.

به گزارش شفا انلاین: این مرکز، علاوه بر درمان در حوزه آموزش و پژوهش هم فعالیت می‌کند. همچنین زمان درمان زخم پای دیابتی نیز 2 تا 5 ماه است و درمان این زخم‌ها نیز هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل می‌کند.» وی با بیان اینکه سالیانه در آمریکا 5 هزار دلار برای درمان زخم پای دیابتی هزینه می‌شود، ادامه داد: «زخم پای دیابتی و زخم‌های مزمن طیف گسترده‌ای از زخم‌ها را که در اثر عوامل مختلف ایجاد می‌شوند در بر می‌گیرد و چندین حوزه را درگیر عوارض خود می‌کند. مثلاً برای درمان زخم پای دیابتی به همکاری در حوزه‌های غدد، ارتوپد، عفونی، تغذیه، آموزش بهداشت و غیره نیاز داریم. در حالیکه در کشور مرکز جامعی که بتواند خدمات را به صورت یک بستر یکپارچه ارائه دهد وجود نداشت و باعث سرگردانی بیمار بین متخصصان مختلف می‌شد.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: