کد خبر: ۱۴۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 04
انجمن های صنفی کارفرمایی بیمارستان های خصوصی ایران با ارسال لوحی به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از تلاش های وی در خصوص مساعدت و حل مشکل بیمارستان های خصوصی تقدیر کردند.
شفا آنلاین:انجمن های صنفی کارفرمایی بیمارستان های خصوصی ایران با ارسال لوحی به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از تلاش های وی در خصوص مساعدت و حل مشکل بیمارستان های خصوصی تقدیر کردند.

به گزارش شفا آنلاین، در متن لوح تقدیر خطاب به دکترسیدتقی نوربخش آمده است:
بسی شایسته است مراتب سپاس و تجلیل خالصانه این انجمن را از تلاش های ستودنی و تاثیرگذار حضرتعالی و معاونین، مشاورین و مدیران سازمان تامین اجتماعی در مساعدت و حل مشکل بیمارستان های خصوصی در خصوص نحوه پرداخت حق بیمه پزشکان و پرسنل مراکز درمانی در جهت افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب به بیماران و مراجعه کنندگان مراکز درمانی اعلام داریم.

بی شک خدمات بی شائبه و زحمات ارزشمند و تلاش شبانه روزی شما، برگ زرین و پرافتخاری است که به صفحات رنگین عرصه خدمات درمانی و همچنین سازمان معظم تامین اجتماعی نقش خواهد بست. زحماتی که موجب رضایتمندی بیمه شدگان و کارفرمایان در عرضه ارائه خدمات درمانی مناسب به بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی خواهد شد. امید است در این مسیر پرتلاش مثل قبل موفق و منصور باشید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: