کد خبر: ۱۴۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 30
این افراد در انجام اقدامات پیشگیرانه، ترویج روحیه مهربانی و مسئولیت پذیری اجتماعی نقش فعالی در جامعه دارند.
شفا آنلاین:قائم مقام رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اینکه ایران دارای بیش از 700 هزار داوطلب سازماندهی شده است، گفت: این افراد در انجام اقدامات پیشگیرانه، ترویج روحیه مهربانی و مسئولیت پذیری اجتماعی نقش فعالی در جامعه دارند.

به گزارش شفا آنلاین، شهروز پرورش در حاشیه بازدید رئیس صلیب سرخ نیکاراگوئه از سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهارداشت: تمامی جمعیت های ملی و افراد بشردوست فارغ از زبان و نژاد های گوناگون ،همگی در صدد تحقق اهداف متعالی نهضت صلیب سرخ و هلال احمر هستند و در ایران نیز حمایت از این سازمان  و دستاوردهای  با ارزشش که زاییده اعتماد مردمی و سرمایه اجتماعی  است برای ایرانیان  یک اصل بوده و هست که طی سال  در موقعیت‌های مختلف و در عرصه های ملی و  بین المللی با مشارکت های مادی و مالی خود از برنامه های انساندوستانه اش حمایت کرده اند.

وی با بیان اینکه حمایت از سلامت و کرامت انسان ها بویژه نیازمندان  در سیاست و اعتقاد سازمان داوطلبان  به طور جدی و با تمام توان دنبال می‌شود ، تصریح کرد: هلال احمر ایران دارای بیش از 700 هزار داوطلب سازماندهی شده در چهار گروه داوطلب مهارت، حمایت، مشارکت و هدایت است.

 قائم مقام رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: این داوطلبان در مقاطع مختلف و زمینه‌های گوناگون همچون اقدامات پیشگیرانه، ترویج روحیه مهربانی و مسئولیت پذیری اجتماعی و تاب آوری در برابر حاد‌ثه‌ها و معضلات اجتماعی  تعیین‌کننده و تاثیرگذار هستند و نقش فعالی در تامین منابع اعتباری برنامه‌ها ایفا می‌کنند.

وی  افزود: برگزاری همایش‌های تجلیل از داوطلبان منتخب، رتبه بندی آن‌ها بر اساس میزان خدمات ارایه شده،برقراری ارتباط تنگاتنگ و فراهم آوردن زمینه مساعد برای اجرای برنامه‌ها را از راهکارهای این سازمان برای جذب مشارکت حداکثری داوطلبان و جلوگیری از ریزش آن‌ها است.

گفتنی است؛ در پایان این بازدید نشان صلیب سرخ ملی نیکاراگوئه به پاس یادبود و قدردانی از سوی اسکار گوتیئرز به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اهدا شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: