کد خبر: ۱۴۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 30
بر اساس گزارش جدید انجمن قلب آمریکا، نرخ نارسایی قلبی در ایالات متحده افزایش یافته است. همچنین گزارش مشابهی نشان می‌دهد که بیماری قلبی همچنان به عنوان علت اصلی مرگ‌ومیر در آمریکا باقی مانده؛ حتی با اینکه میزان مرگ ناشی از بیماری قلبی کاهش داشته است.
  شفا آنلاین:گزارش این انجمن که روز پنجشنبه منتشر شد، آشکار کرد تعداد بزرگسالان آمریکایی مبتلا به نارسایی قلبی - که در آن قلب برای پمپاژ خون در سراسر بدن بسیار ضعیف است – 800 هزار نفر طی بیش از پنج سال افزایش یافته است.

به گزارش شفا آنلاین:انتظار می‌رود تعداد افراد مبتلا به نارسایی قلبی تا سال 2030، 46 درصد رشد داشته باشد. این بدان معناست که 8 میلیون نفر دچار نارسایی قلبی خواهند شد. دلایل این افزایش تعداد عبارت‌اند از بالا رفتن سن جمعیت و تعداد فزاینده بازماندگان حملات قلبی که در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به نارسایی قلبی هستند.

بیماری‌های قلبی عروقی شامل همه انواع بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا و سکته مغزی است. بیماری قلبی و سکته مغزی، دو علت اصلی مرگ‌ومیر در سراسر جهان است. با توجه به به‌روزرسانی آمار بیماری‌های قلبی و سکته مغزی انجمن قلب آمریکا در سال ۲۰۱۷ در این کشور، بیماری‌های قلبی، اولین و سکته مغزی، پنجمین عامل مرگ است. بیش از یک‌سوم بزرگسالان آمریکایی (92 میلیون) دارای بیماری‌های قلبی عروقی هستند. در سال 2014، نزدیک به 808 هزار آمریکایی به خاطر بیماری‌های قلبی عروقی جان خود را از دست دادند. با این حال، نقطه روشن این است که مرگ ناشی از این بیماری‌ها بیش از 25 درصد از ۲۰۰۴ تا 2014 کاهش یافته است. سالانه 790 هزار مورد در آمریکا به حملات قلبی مبتلا شده و حدود 114 هزار نفر می‌میرند. در سال 2014، حدود ۷۹۵ هزار آمریکایی دچار سکته مغزی جدید یا تکراری شده و 133 هزار نفر درگذشته‌اند. آمریکایی‌ها بیش از 350 هزار ایست قلبی خارج از بیمارستان داشته‌اند که حدود 90 درصد آنها کشنده بوده است.سپید
منبع: HealthDay
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: