کد خبر: ۱۳۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵:۴۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 21
از نخستین ساعات حادثه دردناک ساختمان پلاسکو اقدامات لازم در افزایش نیروهای پرستاری از سه دانشگاه تهران در بخش های اورژانس، آی سی یو و اتاق های عمل در بیمارستان های اطراف حادثه و سوانح سوختگی اعمال شد.

شفا آنلاین:معاون پرستاری وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشور در عیادت از مجروحان حادثه دیده ساختمان پلاسکو گفت: سیستم پرستاری با آمادگی کامل در تامین نیروها برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان اقدام کرد.
به گزارش شفا آنلاین، محمد میرزا بیگی افزود: از نخستین ساعات حادثه دردناک ساختمان پلاسکو اقدامات لازم در افزایش نیروهای پرستاری از سه دانشگاه تهران در بخش های اورژانس، آی سی یو و اتاق های عمل در بیمارستان های اطراف حادثه و سوانح سوختگی اعمال شد.
وی افزود: سیستم پرستاری در نظمی کم نظیر و با آمادگی کامل در افزایش نیروهای ذخیره (آنکال) و داوطلب اقدام کرد. هرچند بیمارستان ها در آماده باش کامل به سر می برند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت اضافه کرد: اما حضور و اعلام آمادگی داوطلبانه پرستاران طی ٢٤ ساعت گذشته علاوه بر شیفت های کاری خود غرورآفرین و تحسین بر انگیز است.
میرزا بیگی اظهار کرد: این حادثه با تمام تلخی هایش درس بزرگی برای تمامی مسئولان دارد که آن لزوم رعایت موازین علمی و استاندارد ها درهر حوزه ای است.
وی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده شهدای آتش نشان، آنها را مایه افتخار دانست وگفت: آتش نشانان جانفشان یکبار دیگر در عمل به همه ما فرهنگ ایثار و شهادت را آموختند و با رفتار ایثارگرانه و عمل خود گفتند فرهنگ جهاد وشهادت در جوانان و پیران این مرز وبوم همچنان باقی است.
ساختمان پلاسکو واقع در محدوده خیابان جمهوری تهران ساعت هشت دیروز طعمه حریق شد و فروریزی ساختمان نیز مصدومیت تعدادی از هموطنان را در پی داشت.
هیات دولت امروز با تجلیل از بزرگ مردان ایثار و فداکاری که در حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری تولیدی پلاسکو جان باختند، روز شنبه دوم بهمن را عزای عمومی اعلام کرد.
برچسب ها: پرستاری ، پلاسکو ، سیستم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: