کد خبر: ۱۳۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 20
برای تصویب رشته های جدید همچون علوم شناختی، نفت و مخازن برنامه ریزی شده و برای دریافت مجوز، درخواست خود را به وزارت علوم ارسال کرده ایم.
شفا آنلاین:معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از راه اندازی رشته های جدید و پذیرش دانشجوی دکتری پلاسمای پزشکی برای اولین بار در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،جعفر کیوانی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی درباره تصویب رشته های جدید و پرتقاضا گفت: برای تصویب رشته های جدید همچون علوم شناختی، نفت و مخازن برنامه ریزی شده و برای دریافت مجوز، درخواست خود را به وزارت علوم ارسال کرده ایم.

وی افزود: علاوه بر رشته های فوق برای راه اندازی رشته های بیوتکنولوژی در دانشکده علوم زیستی، دکترای رشته علوم شناختی روانشناختی و رشته علوم شناختی مدلسازی در دانشکده روانشناسی برنامه ریزی شده است.

به گفته وی، رشته هایی مثل علوم شناختی مدلسازی میان رشته ای هستند که درخواست برای ارائه آنها در دانشگاهها ارسال شده است.

کیوانی با اشاره به درخواست مجوز رشته آموزش فلسفه برای کودکان اظهار داشت:  مجوز ارائه و تدریس این رشته در دانشگاه برای اولین بار درخواست داده شده است.

وی افزود: رشته پلاسمای پزشکی یکی از رشته های مهمی است که از سال تحصیلی آینده (مهرماه96) برای اولین بار دانشجو در مقطع دکتری پذیرش می کند.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با اشاره به استقبال از رشته های بین رشته ای و جدید عنوان کرد: پس از بررسی نیاز جامعه توسط دانشکده فرآیند ارسال درخواست و تصویب رشته آغاز می شود و در این مسیر رفع نیاز جامعه ضرورت دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: