کد خبر: ۱۳۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۹ دی ۱۳۹۵ - 2017January 18
حرفه ای شدن و خروج از حاشیه ها به همراه تقویت امنیت اجتماعی، مهمترین اقداماتی است که در دولت تدبیر و امید در سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

شفا آنلاین:مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مراکز درمانی در دولت یازدهم به اندازه 10 سال اخیرتوسعه پیدا کرده و محاسبات بیمه ای این سازمان نیز که از اول انقلاب بازنگری نشده بود، هم اکنون در حال انجام است.
به گزارش شفا آنلاین،سید تقی نوربخش روز چهار شنبه در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مشهد افزود: حرفه ای شدن و خروج از حاشیه ها به همراه تقویت امنیت اجتماعی، مهمترین اقداماتی است که در دولت تدبیر و امید در سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.
وی در خصوص حذف دفترچه های درمانی نیز گفت: این برنامه در 6 استان کشور اجرایی و در 12 استان دیگر نیز آغاز شده است و با توجه به فراهم شدن زیر ساختهای لازم، پیش بینی می شود تا پایان سال جاری در همه استانها به مرحله اجرا درآید.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به سیر تاریخی سازمان تامین اجتماعی و رشد سالانه 10 درصد مستمری آن، توانسته ایم بدون یک روز تاخیر مستمری ها را پرداخت کنیم.
نوربخش افزود: یکی از مهمترین فعالیت ها حرکت به سمت ابلاغ سیاست های رهبر معظم انقلاب در بخش تامین اجتماعی است که ایده اولیه آن از طرف ایشان ابلاغ شده و با کمک مجمع تشخیص مصلحت نظام و سازمان تامین اجتماعی، این سیاست ها در حال نهایی شدن است.
مدیر عامل و قائم مقام سازمان تامین اجتماعی امروز( چهارشنبه) با آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دیدار کردمد.
برچسب ها: سازمان ، دولت ، درمانی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: