کد خبر: ۱۳۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۵ - 2017January 14
داوطلبان از روز جمعه اول بهمن ماه 95 می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

شفا آنلاین:مسئول آزمون سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌ پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از اواخر این هفته شروع می شود، گفت: داوطلبان از روز جمعه اول بهمن ماه 95 می توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر مجید اکبریبا اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت درآزمون دستیار تخصصی پزشکی سال 96 اول بهمن ماه جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir آغاز می‌شود. همچنین این آزمون 14 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال آینده نیز از یکم اسفندماه آغاز می‌شود و تا 15 اسفندماه ادامه دارد. همچنین دفترچه راهنمای این آزمون نیمه دوم بهمن‌ماه طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

دکتر اکبری خاطرنشان کرد:آزمون کارشناسی ارشد رشته‌ها علوم پزشکی نیز روزهای 22 و 23 تیرماه سال 96 یعنی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

مسئول آزمون سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان اضافه کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت(Ph.d) از 12 بهمن 95 شروع می شود و این آزمون سوم و چهارم خردادماه سال آینده یعنی قبل از شروع ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

برچسب ها: آزمون ، پزشکی ، تخصص
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: