کد خبر: ۱۳۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۵ - 2016December 27
این عینک خیلی شبیه به عینک‌ هوشمند گوگل اما بدون دوربین و هدفون و صفحه نمایش است؛ در عوض قابلیت‌های هوشمندانه‌تری نسبت به آن دارد و چیزی که آن را خیلی متمایز می‌کند، قابلیتش در تشخیص وضعیت روانی کاربر است.
شفا آنلاین:یک شرکت ایتالیایی در حال طراحی عینک هوشمندی است که وضعیت روانی کاربر را متوجه می‌شود و راهکارهایی برای خوشحال شدن به او ارائه می‌دهد گفته می‌شود که این شرکت ایتالیایی سال گذشته خود را برای طراحی این عینک هوشمند که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد، گذاشته و قرار است آن را در نمایشگاه CES سال آینده معرفی کند.

به گزارش شفا آنلاین: این عینک خیلی شبیه به عینک‌ هوشمند گوگل اما بدون دوربین و هدفون و صفحه نمایش است؛ در عوض قابلیت‌های هوشمندانه‌تری نسبت به آن دارد و چیزی که آن را خیلی متمایز می‌کند، قابلیتش در تشخیص وضعیت روانی کاربر است.

       این عینک پنج حسگر دارد که در قسمت‌های مختلف فریم قرار دارند و امواج مغزی را ارزیابی می‌کنند و نتیجه آن را به یک اپلیکیشن ارسال می‌کند تا وضعیت روانی او را گوشزد کند. این اپلیکیشن با تحلیل اطلاعات و مطابقت دادن آنها با الگوهای از پیش تعیین‌شده، وضعیت خلقی و میزان استرس یا ناراحتی کاربر را تشخیص می‌دهد و با ارائه راهکارهایی به حفظ آرامش و تمدد اعصاب او کمک خواهد کرد Engadget

.سپید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: