کد خبر: ۱۳۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۵ - 2016December 21
دکتر هاشمی در این برنامه وجوهی خاص از زندگی شخصی خود را بازگو خواهد کرد.

شفا آنلاین:جریان گفت‌وگوی وزیر بهداشت با برنامه «دست خط» شبکه پنج که با موضوع چگونگی تدوین طرح تحول سلامت، ضعف‌ها و قوت‌های آن و موانع موجود برای اجرای این طرح ضبط شده است، از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، وزیر بهداشت در این برنامه درباره چگونگی پزشک شدن خود، حضور در صحنه مبارزه علیه رژیم پهلوی، آشنایی با مقام معظم رهبری در مشهد، چرایی رها کردن جهاد سازندگی در سال ۶۲، حضور در جبهه‌ها و مجروحیت خود، حضور در دولت یازدهم و چگونگی پذیرش پیشنهاد رییس جمهور سخن خواهد گفت.

دکتر هاشمی در این برنامه وجوهی خاص از زندگی شخصی خود را بازگو خواهد کرد. علاقمندی خود به هنر بازیگری و چگونگی شرکت در کلاس فن بازیگری یکی از بازیگران نامدار در مشهد از جمله سخنان وی است. وزیر بهداشت همچنین در این برنامه ضمن تشریح خطای پزشکی در درمان عباس کیارستمی به آخرین مراحل رسیدگی به این تخلف اشاره و آن را تشریح خواهد کرد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی در این برنامه از جلسه خاص خود با مهران مدیری و ناگفته‌های آن درباره ساخت سریال «در حاشیه» هم سخن خواهد گفت.

«دست خط» هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۱۹ به تهیه‌کنندگی و اجرای محمد حسین رنجبران از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن هم جمعه‌ها ۹ صبح و یکشنبه‌ها ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

آخرین حضور وزیر بهداشت در تلویزیون به برنامه ثریا برمی‌گردد که با حاشیه‌های بسیاری همراه بود. قاضی زاده هاشمی روز گذشته هم با رییس سازمان صداوسیما دیدار کرد؛ رییس صداوسیما در این دیدار از حمایت همه جانبه رسانه ملی از نظام سلامت برای بالا بردن سطح سلامت مردم خبر داد.

علی عسکری در بخشی دیگر گفت: نقد رسانه نسبت به برخی سیاست‌ها مبتنی بر نقد منصفانه و سازنده است و لذا آمادگی داریم اگر جایی اشکالی وجود دارد آن را برطرف کنیم. من نقدهای مربوط به رسانه ملی را مطالعه می‌کنم و اگر منصفانه و با رویکرد سازنده باشد، آن را به مدیران ارجاع می‌دهم که به آن توجه کنند چون چنین نقدهایی را سازنده می‌دانم.

برچسب ها: شبکه ، بهداشت ، وزیر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: