کد خبر: ۱۳۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۵ - 2016December 21
رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها اظهار کرد:
حجت الاسلام محمد محمدیان بیان کرد: اصل و اساس این دنیا بر تلاش است و گاهی این حس وجود دارد که نیروهای ارزشی به کارهای خوب می پردازند اما اولویت ها را نادیده می گیرند که اگر اولویت ها را درست تشخیص ندهیم مشکلات رفع نمی شود.
شفاآنلاین>جامعه پزشکی>رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها گفت: اشرافیت در بین مسئولین خطر بزرگی برای انقلاب است که شیوع آن ریشه های انقلاب را می خشکاند.

به گزارش شفاآنلاین،حجت الاسلام محمد محمدیان روز چهارشنبه در هفتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی که در مجتمع آدینه برگزار شد، افزود: اصل و اساس این دنیا بر تلاش است و گاهی این حس وجود دارد که نیروهای ارزشی به کارهای خوب می پردازند اما اولویت ها را نادیده می گیرند که اگر اولویت ها را درست تشخیص ندهیم مشکلات رفع نمی شود.
وی ادامه داد: تشخیص اولویت در کارها از وظایف و انتظارات بسیج است که باید تشخیص دهند کدام کار حیاتی تر و کلیدی تر است.
حجت الاسلام محمدیان به سه شاخص عدالت، ظلم ستیزی و کرامت انسانی در اولویت بندی اشاره کرد و گفت: عدالت از اهمیت خاصی برخوردار است که خداوند می فرمایند همه انبیا برای عدالت آمدند.
وی با اشاره به فیش های حقوقی نامتعارف بیان کرد: برخی خانواده ها با پول یارانه زندگی خود را سپری می کنند در حالی که برخی به حقوق های ٢٠٠ میلیونی نیز راضی نیستند.
رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها اظهار کرد: کرامت انسانی، مخصوص همه انسانها است و پزشکان بسیجی باید کار جهادی خود را که در جهت حفظ تکریم مردم است، نهادینه کنند.
وی درباره شاخص ظلم ستیزی توضیح داد: عدالت با ظلم ستیزی متفاوت است و ظلم نکردن حداقل هنر مومن است چراکه مومن باید با ظلم مبارزه کند.
حجت الاسلام محمدیان خطاب به مسئولین گفت: ما باید آسایش و راحتی را برای مردم فراهم کنیم .
وی بیان کرد: من نمی گویم مسئولین حقوق نگیرند بلکه یک زندگی متعارف و معمولی داشته باشند و اگر در جایی تخلفی مشاهده کردند فارغ از جناح بندی ها با آن برخورد کنند.
محمدیان تاکید کرد: ظلم، تبعیض و استفاده از رانت، انقلاب را تهدید می کند و باید همه به آن حساس باشیم و مقابله کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: