کد خبر: ۱۳۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 20
به دلیل حجم مراجعه مردم به سایت راهور 120 برای استعلام تخلفات، پهنای این باند جوابگوی این حجم مراجعه نیست براین اساس مردم با صبر و حوصله بیشتری صرف کنند.

شفا آنلاین:معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: مهلت پرداخت دیرکرد جرائم قابل تمدید نیست و کندی ایجاد شده در سایت راهور 120 طبیعی است.
به گزارش شفا آنلاین،سرهنگ عین الله جهانی اظهارکرد: به دلیل حجم مراجعه مردم به سایت راهور 120 برای استعلام تخلفات، پهنای این باند جوابگوی این حجم مراجعه نیست براین اساس مردم با صبر و حوصله بیشتری صرف کنند.
وی افزود: رجوع یک باره مردم به این سایت، آن هم در روز پایانی مهلت اعلام شده برای پرداخت دیرکرد جرائم، سبب کند شدن، سایت راهور 120 شده است.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور اعلام کرد: امروز(سه شنبه - 30 آذرماه) آخرین روز از مهلت اعلام شده برای پرداخت جریمه دیرکرد ناشی از عدم پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی تا پایان 1394است.
جهانی بابیان اینکه این مصوبه پس ازابلاغ هیات دولت اجرا می شود، گفت: براساس این مصوبه رانندگان باید اصل جریمه را پرداخت کنند.
وی ادامه داد: رانندگان برای پرداخت جریمه دیرکرد می توانند به سایت راهور120، مراکز پلیس +10، دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده یا به سامانه پیامکی 1101202020مراجعه کنند.
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اضافه کرد: بخشش دیرکرد جرایم، تخلفاتی که به صورت تسلیمی یا الصاقی به راننده داده می‌شود را در برمی‌گیرد و چنانچه 60 روز از پرداخت آن گذشته باشد، مبلغ جریمه و دیرکرد دو برابر خواهد شد.
سرهنگ جهانی گفت: چنانچه این دیرکرد جرائم تا پایان امروز پرداخت نشود، جرائم دو برابر می شوند براین اساس رانندگان باید از این فرصت ایجاد شده استفاده کنند
برچسب ها: استعلام ، جریمه ، فرهنگ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: