کد خبر: ۱۳۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 19
وضعیت چشم پزشکی ایران از نظر نیروی انسانی به دلیل سطح بالای آموزش جایگاه ویژه ای در دنیا دارد است.
شفا آنلاین:دبیر کل انجمن چشم پزشکی ایران گفت: چشم پزشکی ایران در دنیا جایگاه برتری داشته و از نظر تجهیزاتی چیزی از کشورهای پیشرفته کم نداریم.

به گزارش شفا آنلاین،محمود جباروند دبیر کل انجمن چشم پزشکی ایران با اشاره به جايگاه چشم پزشکی ایران در جهان گفت: وضعیت چشم پزشکی ایران از نظر نیروی انسانی به دلیل سطح بالای آموزش جایگاه ویژه ای در دنیا دارد است. متخصصان ایرانی به دلیل مهارت بالا در اعمال جراحی نتایج بسیار خوبی کسب می کنند. 

وی ادامه دارد: متخصصان چشم پزشکی کشور نه تنها در ایران بلکه در دنیا زبانزد هستند، همه ساله آزمون پيشرفته بین المللی چشم پزشکی (ICO) بین فارغ التحصیلان جوان این رشته در جهان برگزار شده و پزشکان ایرانی رتبه های بالا را از آن خود می کنند و به عنوان ممتاز در دنیا شناخته می شوند.

جباروند با اشاره به تجهیزات چشم پزشکی مراکز درمانی و مورد استفاده پزشکان گفت: ابزار و امکانات کشور ایران در رشته چشم پزشکی جز تازه ترین و به روزترین تجهیزات دنیا است وچیزی از کشورهای پیشرفته دنیا کم نداریم.

دبيركل انجمن چشم پزشكي ايران افزود: نکته جالب توجه و حائز اهمیت این است که برخی از تجهیزات چشم پزشکی مراکز درمانی ما در دنیا بسیار نادر بوده و حتی نمونه آن در آمریکا نیز وجود ندارد، همه این ها به خاطر علاقه چشم پزشکان و سرمایه گذاری ها بخش دولتی و خصوصی است و همین موضوع سبب شده همیشه بهترین ها در مراکز چشم پزشکی ایران وجود داشته باشد.

برچسب ها: چشم پزشکی ، انجمن ، آموزش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: