کد خبر: ۱۳۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 15
افزایش اعتماد بیمار و پزشک، ارتقای مهارت ارتباطی و ذکر اخبار ناخوش به بیماران از دیگر اهداف این همایش محسوب می‌شود و ما سعی می‌کنیم در این رویداد خلاقیت‌های حرفه‌ای را در پزشکان افزایش دهیم.
شفا آنلاین>سلامت>دبیر همایش اخلاق و تعهد حرفه‌ای جامعه پزشکی ارتقای اخلاق حرفه‌ای و آشنایی با حقوق پزشکان را از جمله اهداف برگزاری این همایش خواند.

به گزارش شفا آنلاین،رضا لاری پور دبیر همایش اخلاق و تعهد حرفه‌ای، قوانین و حقوق پزشکی با اشاره به برگزاری سمینار اخلاق حرفه‌ای اظهار داشت: این برنامه با همت سازمان نظام پزشکی کشور و با حضور پزشک ماما، داروساز، فیزیوتراپ، دندان پزشک و پزشکان حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و این دوره 18 امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان در پی دارد. 
 
وی بیان کرد: در این همایش کلیه مسائل اخلاق و تعهد حرفه‌ای و قوانین پزشکی به صورت پنل‌های آموزش داده می‌شود تا پزشکان با قوانین و حقوق خود آشنا شوند. 
 
لاری پور عنوان کرد: افزایش اعتماد بیمار و پزشک، ارتقای مهارت ارتباطی و ذکر اخبار ناخوش به بیماران از دیگر اهداف این همایش محسوب می‌شود و ما سعی می‌کنیم در این رویداد خلاقیت‌های حرفه‌ای را در پزشکان افزایش دهیم. 
 
وی اظهار داشت: پیشگیری از قصور پزشکی و داشتن اخلاق حسنه در آستانه روز اخلاق و مهرورزی از دیگر اهداف این همایش است و در این دوره امتیاز خوبی از طرف وزارت بهداشت به شرکت کنندگان داده شد. 
 
لاری پور تاکید کرد: پزشکان با مردم ارتباط مستقیم دارند که به دلیل مراجعه زیاد افراد جامعه به پزشکان اعتماد خاصی به متخصصان کشور وجود دارد. 
 
وی با بیان اینکه متاسفانه فضای کشور یک دوگانگی بین پزشک و مردم ایجاد کرده است، تصریح کرد: اگر پزشکی دچار قصوری شود، نباید آن را به تمام جامعه پزشکان نسبت داد. از طرفی مردم کشورمان به جامعه پزشکی اعتماد بالایی دارند به طوری که صحبت‌های خصوصی‌شان را با آنها مطرح می‌کند. 
 
وی یادآور شد: همایش اخلاق و تعهد حرفه‌ای می‌تواند پزشکان را با حقوق خود آشنا کرده و اخلاق کاری‌شان را ارتقا بخشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: