کد خبر: ۱۳۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 12
بیش از 600 طرح و پروژه در سیستان و بلوچستان در حال انجام است، شرق، غرب و جنوب استان برای ما فرقی ندارد و تلاش ما محرومیت‌زدایی از تمامی مناطق است.

شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت با بیان اینکه بیش از 600 طرح و پروژه بهداشت و درمان در سیستان و بلوچستان در حال انجام است، گفت: شرق، غرب و جنوب استان فرقی ندارد و تلاش ما محرومیت‌زدایی از تمامی مناطق است.

به گزارش شفا آنلاین، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که در سالن اجتماعات چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: مسلمانان در سایه وحدت و همدلی به سر منزل مقصود می‌رسند.

وزیر بهداشت افزود: در سیستان و بلوچستان بیش از هر زمانی وحدت و امنیت وجود دارد و در سایه این همدلی هر سال بهتر از سال گذشته در راستای محرومیت‌زدایی کارنامه خوبی را به جا گذاشته است.

این مسؤول ادامه داد: در عرصه سلامت دو دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و زاهدان و دانشکده پزشکی ایرانشهر خدمات خوبی را انجام داده اند.

وی گفت: دولت مبلغ 100 میلیارد تومان برای بیماران نیازمند هزینه کرده و نیم میلیون نفر را به صورت رایگان درمان کرده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: اکثر خانه‌های بهداشت استان یا ساخته و احداث و یا مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این استان، به ازای هر 3 هزار نفر یک رابط بهداشتی فعال شده است، افزود: بیش از 600 طرح و پروژه در سیستان و بلوچستان در حال انجام است، شرق، غرب و جنوب استان برای ما فرقی ندارد و تلاش ما محرومیت‌زدایی از تمامی مناطق است.

قاضی‌زاده هاشمی  با اشاره به اینکه یکی از جهت‌گیری‌های دولت یازدهم اجرای طرح تحول سلامت است، بیان کرد: 90 متخصص فقط در حوزه شمال استان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در وزارت بهداشت سیستم مالی ما منظم است و به دلیل انضباط مالی در دولت مورد تجلیل قرار گرفته‌ایم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: