کد خبر: ۱۳۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 09
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به قانون اجباری همراه داشتن تجهیرات زمستانی در خودرو گفت: رانندگانی که تجهیزات زمستانی مناسب را نداشته باشند، ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

شفا آنلاین: محمدرضا مهماندار گفت: از نخستین ساعات بامداد امروز و در پی بارش برف سنگین در تهران، ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در معابر حضور دارند و نسبت به تسهیل در تردد خودروهای سواری و باز کردن گره ترافیکی در معابر فرعی و شناسایی معابر یخ زده فعالیت می کنند.

به گزارش شفا آنلاین:وی افزود: بر اساس قانون، همراه داشتن تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ برای خودروها الزامی بوده و خودروهای فاقد این تجهیزات ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این میان با بارش برف و باران شاهد افزایش بار ترافیکی در تهران هستیم، از آمادگی و برنامه ریزی مناسب پلیس راهور پایتخت برای تسهیل تردد شهروندان و روان سازی ترافیک معابر اصلی در این ایام خبر داد.

به گفته سردار مهماندار، بر همین اساس ماموران پلیس راهور تهران بزرگ با آمادگی کامل و استقرار در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت از جمله بزرگراه های چمران، حکیم، همت و معابر شمالی شهر آمادگی لازم برای نظم بخشی به تردد و روان سازی ترافیک شهری را دارند.میزان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: