کد خبر: ۱۳۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 06
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی:
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: منتظر هستیم که چه اصول کلی و راهکارهایی در برنامه ششم به تصویب می رسد آن وقت کار و تصمیم ما بر همان اساس خواهد بود.
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح افزایش 2 سال آخر خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی برای حقوق دوران بازنشستگی به پنج سال هنوز در هیات مدیره سازمان متبوع مصوب نشده است.

به گزارش شفاآنلاین،دکترعباس کبریایی زاده  در پاسخ به نگرانی هایی کارکنان زیرپوشش قانون تامین اجتماعی که در رسانه ها و فضای مجازی نیز بازتاب داشته است افزود: در این خصوص بحث های زیادو مکرری شده است ولی مصوبه مستقلی نداشته ایم.
وی گفت: پس از تصویب برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی در مجلس شورای اسلامی ، تصمیم نهایی در این خصوص که 2 یا پنج سال آخر خدمت ملاک پرداخت مستمری قرار گیرد گرفته می شود.
کبریایی زاده افزود: منتظر هستیم که چه اصول کلی و راهکارهایی در برنامه ششم به تصویب می رسد آن وقت کار و تصمیم ما بر همان اساس خواهد بود.
کبریایی هرگونه توضیح بیشتر در این خصوص را پس از تصویب برنامه ششم در مجلس شورای اسلامی موکول کرد.

* استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت و درمان در باره بیمارستان امیرکبیر اهواز را اجرایی می کنیم
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به علت تاخیر طولانی مدت در افتتاح بیمارستان 96تختخوابی تامین اجتماعی (امیر کبیر) اهواز گفت: مهمترین علت افتتاح نشدن این بیمارستان تامین نشدن استانداردهای مورد نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.
وی گفت: به علت طولانی شدن زمان ساخت این بیمارستان که حدود 10سال بوده است تغییراتی در استانداردهای وزارت بهداشت و درمان به وجود آمده است که سازمان تامین اجتماعی با تغییراتی در حال رعایت استانداردهای مورد نظر و رفع ایرادهای فنی می باشد.
کبریایی زاده افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با مذاکراتی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی داشته است امیدوار هستیم تا قبل از دهه فجر امسال بیمارستان امیر کبیر افتتاح شود و در خدمت بیمه شدگان قرار گیرد.
حدود یک سال است ساخت بیمارستان امیرکبیر اهواز به پایان رسیده و در این مدت گمانه زنی های زیادی در خصوص افتتاح این طرح در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده است.

* تلاش برای ماندگاری نیروهای متخصص در استان خوزستان
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می کنیم ماندگاری پزشکان و نیروی متخصص در استان خوزستان که با چالش ها و معضلات زیادی از جمله آلودگی هوا ، ریزگردها و پیامدهای جنگ تحمیلی مواجه است با طرح های انگیزشی افزایش دهیم.
وی گفت: برخورداری کارکنان شاغل در مناطق محروم و کم برخوردار از امتیازها ، مسایل رفاهی و حتی استخدامی مصوب و ابلاغ شده که امید است انگیزه برای خدمت در این مناطق افزایش یابد.
کبریایی زاده افزود: در بخش درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با تنگناهای زیادی از حیث نیرو و چارت سازمانی رو به رو هستیم ولی امیدواریم با افتتاح بیمارستان تامین اجتماعی آبادان و امیرکبیر این نقایص و کمبودها برطرف شود.
این مقام ارشد سازمان تامین اجتماعی بر شتاب بخشی به روند ساخت و ساز بیمارستان های تامین اجتماعی آبادان و دزفول تاکید کرد و گفت: با وجود مشکلات اعتباری سازمان ، این دو بیمارستان طبق برنامه به بهره برداری خواهد رسید.

* در پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان خللی ایجاد نشد
رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: با وجود کمبودهای اعتباری ، رکود و تحریم ها ، در پرداختی های مستمری بگیران و بازنشستگان خللی ایجاد نشده است.
وی از افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده خبر داد ولی به جزئیات آن اشاره نکرد.
 رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برای افتتاح بخش نوسازی شده زنان بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز و بررسی مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی استان خوزستان و دیدار با کارکنان و مدیران مراکز درمانی به این استان سفر و از بیماران بستری در بیمارستان امیرالمومنین عیادت کرد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: