کد خبر: ۱۳۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 30
نسل جدید میکرو پهپادها که تنها 300 گرم وزن دارد به طور رسمی در کنفرانس پهپادها در شهر رم رو نمائی شده و معرفی می شوند . این پهپادها فاقد محدودیت های قانونی پیشین بوده و کاربری بسیار زیادی دارند .
شفا آنلاین:بر اساس اعلام مقامات مسئول برگزاری کنفرانس پهپادها در شهر رم پایتخت ایتالیا Roma Drone Conference که در حال برگزاری است ، در این کنفرانس از نسل جدید هواپیماهای بدون سرنشین کوچک و میکرو پهپادهایی رو نمائی می شود . این هواپیماهای بدون سرنشین در ابعاد بسیار کوچک ساخته شده و نیازی به دریافت مجوز جهت پرواز در مناطق شهری ندارند .

به گزارش شفا آنلاین:به گفته سازندگان این فناوری جدید ، این هواپیماهای بدون سرنشین کوچک و میکرو پهپادها تنها 300 گرم وزن داشته و می توانند برای مصارف گوناگونی از جمله تصویر برداری هوائی ، نقشه برداری و یا موارد امنیتی استفاده شوند .

به گفته سازندگان این فناوری جدید ، این هواپیماهای بدون سرنشین کوچک و میکرو پهپادها تنها 300 گرم وزن داشته و می توانند برای مصارف گوناگونی از جمله تصویر برداری هوائی ، نقشه برداری و یا موارد امنیتی استفاده شوند .

این میکروپهپادها در انواع مختلفی طراحی شده که برخی از آن ها دارای بال های متحرک بوده و برخی نیز دارای بال های ثابت هستند . در این هواپیماهای بدون سرنشین کوچک ، همچنین یک ملخ چهار پره شبیه به بالگرد کار گذاشته شده است . بر اساس اطلاعات فنی منتشر شده در این رابطه ، این پهپادها مجهز به دوربین های ویژه ای جهت تصویر برداری هوائی نیز هستند .

کنفرانس پهپاد ها در شهر رم از روز جهارشنبه دوم دسامبر برابر با یازدهم آذر ماه آغاز به کار کرده است و شرکت های سازنده پهپاد و کمپانی های پیشرو در این حوزه از سراسر دنیا در آن مشارکت دارند .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: