کد خبر: ۱۳۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 29
بحث کارت هوشمند و حذف دفترچه یک بحث کشوری و طرح ملی است و همه باید در اجرای صحیح و درست این طرح جدید کمک کنیم.

شفا آنلاین>اجتماعی>مدیر درمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: بحث صدور کارت هوشمند و حذف دفترچه بیمه درمانی یک بحث کشوری و طرح ملی و جزو طرحهای اصلی سازمان تامین اجتماعی است که در کل کشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین،محمدتقی خسروانی مقدم در جلسه مدیران مراکز درمانی تامین اجتماعی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره ) که فرمودند عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید، اظهار کرد: باید بدانیم عالم مجازی هم محضر خداست و در عالم مجازی هم گناه نکنیم.

وی تصریح کرد: با اینکه بیمارستان شهید دکتر لواسانی جزو چهار بیمارستان مشمول ارتقای هتلیینگ نبوده ولی در حد هتلینگ کار برده است و با وجود بیماران خاصی که از نقاط دور و نزدیک کشور به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند، مدیریت در این بیمارستان سخت‌تر و دشوارتر از مراکز درمانی دیگر است.

خسروانی مقدم با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی با تمام امکانات و توان خود حتی در بحث دندانپزشکی هم بیماران بسیاری را ویزیت و درمان کرد، افزود: به درستی سازمان تامین اجتماعی در بحث اربعین حسینی خوش درخشید و بسیاری از مسئولان کشوری از این بیمارستان صحرایی بازدید کردند.

وی تاکید کرد: بحث کارت هوشمند و حذف دفترچه یک بحث کشوری و طرح ملی است و همه باید در اجرای صحیح و درست این طرح جدید کمک کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان تهران تصریح کرد: ما ابزارهایی را در مدیریت داریم که می‌توانیم با شناسایی و ارزیابی آن ابزارها، سیستم را به خوبی مدیریت و ساماندهی کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: