کد خبر: ۱۳۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 29
تمام داروهاى خواب آور علاوه بر ایجاد خواب مصنوعى ناراحت کننده ضعیف کننده اعصاب اند ولى اسطوخودوس در عین خواب آور بودن مقوى مغز و اعصاب است.

شفا آنلاین>اجتماعی>یک کارشناس طب سنتی گفت: برای پیشگیری از رؤیاهای ترسناک در کودک او را بلافاصله بعد غذا نخوابانید و مقداری عسل به او داده شود تا غذای مانده در معده اش هضم شود.

به گزارش شفا آنلاین،سید جواد علوی با بیان نکاتی مفید درباره سلامتی, اظهار داشت: برای پیشگیری از رؤیاهای ترسناک در کودک او را بلافاصله بعد غذا نخوابانید و مقداری عسل به او داده شود تا غذای مانده در معده اش هضم شود.

تمام داروهاى خواب آور ضعیف کننده اعصاب اند

به گفته وی تمام داروهاى خواب آور علاوه بر ایجاد خواب مصنوعى ناراحت کننده ضعیف کننده اعصاب اند ولى اسطوخودوس در عین خواب آور بودن مقوى مغز و اعصاب است.

این کارشناس طب سنتی بیان داشت: اندوه و ترس مزاج را سرد و خشک می کند و همه قوتها را ضعیف می کند و به این سبب بیماریها بر فرد چیره می شوند.

هواى سرد خطر حمله قلبى را افزایش می دهد

علوی درباره سردی ها و مسائلی که برای سیستم گردش خون بروز پیدا می کند, یاداور شد: هواى سرد باعث تنگ شدن عروق خونى و بیشتر شدن خطر حمله قلبى مى‌شود. براى جلوگیرى از این اتفاق وقتى بیرون مى‌روند کلاه، دستکش و کت گرم بپوشند.

وی درباره راههای تقویت معده ادامه داد: اگر اراد مى خواهند معده خود به مرور و به اندازه کافى تقویت کنند؛ جوشانده یا خیسانده گل بابونه را به مقادیر کم و در فواصل غذاها مصرف کنند.

خواص ضد سرفه اویشن

این کارشناس طب سنتی خاطرنشان کرد: استفاده از دم کرده 10 تا 20 گرم اویشن در یک لیتر اب جوش و یا استفاده جوشانده آن در پایه عسل به همراه گل ختمی بطور سنتی سه بار در روز توصیه می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: