کد خبر: ۱۳۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 21
وزیر بهداشت و هیات همراه در بدو ورود به فرودگاه 'پودونگ' شانگهای مورد استقبال 'علیرضا ایروش' سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این شهر و تنی چند از مسئولان و مقام های وزارت بهداشت کشور چین قرار گرفت.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران صبح دوشنبه به منظور شرکت در نهمین کنفرانس جهانی ارتقاء سلامت وارد شهر شانگهای در کشور چین شد.

به گزارش شفاآنلاین،این گردهمایی بزرگ از امروز به مدت 4 روز در شهر شانگهای در شرق چین برگزار می شود و هیات عالی رتبه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ریاست دکتر 'سید حسن قاضی زاده هاشمی' لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین المللی این شهر شد.
وزیر بهداشت و هیات همراه در بدو ورود به فرودگاه 'پودونگ' شانگهای مورد استقبال 'علیرضا ایروش' سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این شهر و تنی چند از مسئولان و مقام های وزارت بهداشت کشور چین قرار گرفت.
'سیدمحمدهادی ایازی' معاون اجتماعی وزارت بهداشت، 'محسن اسدی لاری' قائم مقام وزیر در امور بین الملل، 'عباس زارع نژاد' مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی، 'احمد کوشا' رئیس مرکز مدیریت بیماریهای غیر واگیر و 'علی اصغر فرشاد' مدیرکل مولفه های اجتماعی؛ هیات همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان برای حضور در این کنفرانس بین المللی هستند.
بر اساس برنامه اعلام شده، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان پیش از ظهر امروز از بیمارستان 1200 تختخوابی شهر 'سوجو' بازدید می کند و عصر امروز نیز با برخی از وزرای شرکت کننده از جمله همتای چینی خود ملاقات خواهد کرد.
وی همچنین فردا سه شنبه به عنوان سخنران اصلی با موضوع 'حذف گرسنگی: با تسریع در تحقق هدف دوم از اهداف توسعه پایدار از طریق تقویت مدیریت خوب نظام سلامت با اقدام همه بخش های دولتی' به ایراد سخن می پردازد.
این کنفرانس بین المللی که 750 نفر از وزیران بهداشت، کشاورزی، توسعه، دارایی، امور خارجه، برنامه ریزی و تجارت کشورها و نیز تصمیم گیران سیاست های عمومی و کارشناسان ارتقاء سلامت دنیا در آن حضور دارند توسط سازمان بهداشت جهانی و جمهوری خلق چین برگزار می شود.
موضوع این همایش جهانی بهداشت، «ارتقاء سلامت در اهداف توسعه پایدار: سلامت برای همه و همه برای سلامت» عنوان شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: