کد خبر: ۱۳۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 15
سازمان تامین اجتماعی با تمامی امکانات درمانی خود در سراسر مسیر حرکت زائران تا نقطه صفر مرزی آماده ارائه خدمات درمانی به این افراد است.

شفا آنلاین:با توجه به نزدیکی اربعین حسینی و سفر خیل عظیم مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) برای زیارت عتبات عالیات، این سازمان برای ارائه خدمات درمانی به زائران در طول مسیرها تا مرز آماده شده است.
 به گزارش شفا آنلاین،براساس این گزارش، تعداد زیادی از بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی به قصد زیارت سالار شهیدان در اربعین حسینی به عتبات عالیات می شتابند و در صورت نیاز امکان استفاده آنان از خدمات درمانی تامین اجتماعی در طول مسیر فراهم شده است.
برهمین اساس به اعضای خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی یاد آور می شود که در این سفر نیز دفترچه بیمه خود را همراه داشته باشند تا در صورت نیاز امکان دسترسی و استفاده آنان از خدمات مناسب درمانی فراهم شود.
براساس این گزارش، سازمان تامین اجتماعی در مرز بین المللی مهران به عنوان مهمترین گذرگاه عبور زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی بیمارستان صحرایی دائر کرده است و روزانه یک هزار بیمار در بیمارستان صحرایی مستقر در مرز مهران پذیرش می‌ شوند.
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛ این بیمارستان از 22 آبان ماه تا چهارم آذر سال جاری به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران برپا است.
براساس این گزارش، این بیمارستان صحرایی شامل بخش های مختلفی چون اورژانس، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و پانسمان، سرم تراپی، ارتوپدی، داخلی، قلب و عروق، زنان و زایمان و اطفال است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: